Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
26.05.2025 Aktualizace WAK INTRA 25.0512

<<< předchozí aktualizace
E-Shop ► Zobrazení více typů zakázek jako objednávky v e-shopu
 • pomocí parametru Typy zakázek pro zobrazení objednávek v menu Systém / Nastavení parametrů lze v e-shopu zobrazovat více typů zakázek než původně jen jeden.
► Zobrazení zakázek jako nabídky
 • zobrazením zvolených typů zakázek jako nabídky je možné pro zákazníky předpřipravit objednávku. Nabídky lze pomocí kliknutí na tlačítko Do košíku ve spodní části pod nabídkou zadat do košíku a pak standardní cestou dokončit objednávku.
 • jaké typy zakázek se budou zobrazovat jako nabídky lze nastavit pomocí parametru Typy zakázek pro zobrazení nabídek. Po nastavení parametru se v e-shopu zpřístupní v menu Zákazník řádek Nabídky. Pod touto volbou se budou zobrazovat zakázky zadané v typech dle parametru.
► Zobrazení a vyhledání dle čísla objednávky zákazníka
 • v přehledu objednávek nebo nabídek se zobrazuje číslo objednávky zákazníka a je možné dle tohoto údaje i vyhledávat. Číslo objednávky je ve WAK INTRA zadáno v poli Externí číslo objednávky.
► Kopie položek realizované objednávky do košíku
 • zákazník má možnost provést znovu stejnou objednávku dle již existující kliknutím na tlačítko Do košíku. Tím se do košíku zkopírují položky dané objednávky a lze je znovu objednat.

Zakázka ► Přidání dvou uživatelských polí (menu Zakázka / formulář pro vyhledání a formulář Zakázka)
 • do části formuláře Další údaje byly přidány dvě uživatelské pole: Uživ.pole 3 a Uživ.pole 4. Na obě pole se dá vyhledávat. Na přání je možné změnit jejich popisek.
► Aktualizace rezervace položky v případě opravy množství položky (menu Zakázka / formulář Zakázka-položka)
 • pokud je na položce zakázky vytvořená rezervace a dojde ke změně požadovaného množství, automaticky se upraví i množství rezervace. Tato automatika je funkční pouze v případě, že je zapnutý parametr Rezervovat položky při vytvoření zakázky.
► Hlídání prodejní ceny a kontrola volné zásoby při zadávání položky (menu Zakázka / formulář Zakázka-položka)
 • při zadání položky zakázky dochází k porovnání prodejní ceny na skladovou (nákupní) a kontrole volné zásoby. V případě, že je prodejní cena pod nákupní nebo položka nemá volnou skladovou zásobu, zobrazí se upozornění do dialogového okna a hodnoty v polích Množství a Cena za MJ budou červené.
► Storno zakázky (menu Zakázka / formulář Zakázka)
 • tato nová funkce umožňuje provést "storno" položek zakázek, které již byly vyfakturovány a vyskladněny.
 • funkce se aktivuje změnou stavu zakázky na stav Stornovaná zakázka. Pro zvýšení bezpečnosti je možné zakázku do stavu Storno přepnout z jakéhokoliv jiného stavu než z Ukončená zakázka.
 • nová funkce Storno zakázky provede vynulování požadovaného množství, zrušení rezervací položek zakázky, stornuje vydané faktury a vrátí položky na sklad pomocí dokladů typu Vratka z dokladů prodejka.
► Hromadný import EDI objednávek (menu Přenosy / Import dat / volba Zakázky)
 • pro import více objednávek EDI v jednom kroku lze využít funkci v menu Přenosy. V dialogovém okně lze vybrat více souborů a naimportovat je najednou.
► Nový seznam četnosti výskytu položky na zakázkách (menu Zakázky / seznam Zakázky-seznam položek-Četnost výskytu)
 • seznam zobrazuje četnost položek na zakázkách, tj. kolikrát se daná položka vyskytla na zakázkách. Četnost je sumována po měsících. Seznam se dá filtrovat za libovolné hodnoty.
► Nový seznam součtu množství položky a jejich cen (menu Zakázky / seznam Zakázky-seznam položek-Četnost výskytu)
 • seznam zobrazuje statistiku odběrů po položkách. V seznamu se kromě množství zobrazují také ceny - minimální, maximální a průměrná.
► Parametr pro délku zprávy v diskuzi u zakázky (menu Zakázky / záložka Diskuze)
 • pomocí parametru Maximální délka příspěvku do diskuze lze omezit počet zadávaných znaků. Parametr je uživatelský.
Zakázka - servis/autoservis ► Nový seznam přehledu zařízení (menu Zakázky / seznam Zakázky-seznam-zařízení)
 • tento seznam zobrazuje ve sloupcích informace o zařízeních/autech jako typ, model, sériové číslo apod.
Zakázka - cestovní služby ► Změna kontroly duplicity importovaných MIRů (menu Zakázky)
 • byla upravena kontrola na duplicitu MIRů při importu letenek typu VOID

Vydané faktury ► Hromadné generování PDF dokumentů (menu Zpracování / Tvorba souboru)
 • funkce pro tvorbu souborů byla rozšířena o volbu PDF. Po zaškrtnutí volby se zobrazí pdf šablony. Po potvrzení tvorby se vygenerují PDF doklady z vybraných faktur a nabídnou se ke stažení jako jeden komprimovaný ZIP soubor. Jednotlivé pdf faktury se také uloží do dokumentů.

Bankovní výpisy ► Úprava importu formátu MultiCash Commerzbank (menu Zpracování / Import výpisu)
 • funkce importu BV formátu MultiCash Commerzbank byla upravena, aby v případě chybějících údajů o bank.účtu a organizaci v řádcích 31- a 32- vloží údaje vlastní organizace a bank.účtu.

Účetnictví ► Úprava třídění vypočtených formulářů (menu Účetní formuláře / funkce Výsledky výpočtů)
 • při počítání UCT formulářů s rozpadem za více středisek jsou výsledky seřazené dle kódu středisek.
► Výpočet UCT formulářů pomocí API rozhraní
 • do API rozhraní byla zapracována metoda pro výpočet účetních formulářů a získání výsledku výpočtu účetních formulářů. Pro bližší informace kontaktujte naše obchodní oddělení.

Zaměstnanci ► Výchozí vyhledání za platné pracovní poměry (obecně modul Zaměstnanci)
 • na vyhledávacích formulářích je ve výchozím stavu zaškrtnut checkbox Platné pracovní poměry.
► Zobrazení polí Popis, Hodnota a Imp.dávky (menu Pracovní poměry / formulář Pracovní poměr / seznam Pracovní poměr-Data)
 • na formuláři Pracovní poměr v seznamu Pracovní poměr-Data ve spodní části se zobrazují sloupce Popis (poznámkové pole zadané měsíční mzdové složky), Hodnota (objeví se HMZS, pokud je hodnota mzdové složky načítána z číselníku Hodnoty MZS složek) a Imp.dávky (identifikátor dávky importu měsíčních dat).
► Import měsíčních dat (menu Přenosy / Import dat / volba Pracovní poměry-Data)
 • import mezd byl rozšířen o možnost importovat měsíční data do pracovních poměrů dat (pracovního kalendáře). Z importní databáze se importují data pro aktuálně nastavené období výpočtu. Po importu je zobrazen dialog s výsledkem. Nastavením parametru v konfiguračním souboru systému lze ovlivnit, zda data, která již existují v pracovních poměrech, budou aktualizována nebo bude zobrazeno hlášení o existenci platného záznamu a import nebude proveden.

Systém ► Optimalizace zobrazení seznamů se zaškrtlou volbou Pouze součet (na některých formulářích)
 • na některých formulářích bylo optimalizováno zobrazení seznamu formou pouze součet.
► API rozhraní
 • do API rozhraní byla zapracována metoda pro výpočet účetních formulářů a získání výsledku výpočtu účetních formulářů.