Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
07.04.2009 Aktualizace WAK INTRA 9.0407

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Zakázky ► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka / tiskové výstupy - zobrazení poznámky z položek zakázky • tiskové výstupy Nabídka, Předávací protokol a Zakázkový list nyní v horní části obsahují detailní popis každé položky a ve spodní části souhrnou tabulku všech položek včetně cen a slev. Kliknutím na label Cena za MJ lze zobrazovat buď ceny bez nebo s DPH. ► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka - ukládání dokumentů do databáze • nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby: - formou odkazu na pevný nebo síťový disk - do určeného adresáře přímo na server - přímo do databáze WAK INTRA
Zakázky - právní ► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka - export podkladů pro elektronický platební rozkaz • pomocí nové funkce skrývající se pod tlačítkem EPR lze nyní exportovat údaje o kauze do souboru ve formátu XML, který pak lze načíst do šablony el.plat.příkazu v programu FormFiller a odeslat na elektronickou podatelnu (http://epodatelna.justice.cz)
Sklad ► Skladové doklady / seznam Přehled prodejů položek • dva nové tiskové výstupy zobrazující přehled prodejů a stavů položek součtovaných za jednotlivé sklady a jedna sestava zobrazující aktuální stav skladu po jednotlivých dnech pro vybranou měrnou jednotku a za vybrané období. ► Skladové doklady / formulář Skladový doklad / tiskový výstup dokladu - možnost zobrazení více MJ • na tiskovém výstupu lze kliknutím na label Množství zobrazit všechny měrné jednotky použité u jednotlivých položek skladového dokladu. ► Stav skladu / seznam Stav dle příjmových dokladů - možnost vyhledat stav k určitému datumu • rozšíření podmíének pro vyhledání o možnost vyhledat doklady do data
Vydané objednávky ► Vydané objednávky / formulář Položka objednávky - nové poznámkové pole • u položky objednávky lze zapsat neomezeně velkou poznámku. Poznámku lze zapsat buď ručně nebo ji načíst z poznámky z katalogu položky nebo ji načíst z poznámky přímo z položky zakázky. ► Vydané objednávky / formulář Vydaná objednávka / tiskový výstup - zobrazení poznámky z položky objednávky • tiskový výstup nyní v horní části obsahuje detailní popis každé položky a ve spodní části souhrnou tabulku všech položek.
Katalog položek ► Katalog položek/ formulář Katalog položek - ukládání dokumentů do databáze • nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby: - formou odkazu na pevný nebo síťový disk - do určeného adresáře přímo na server - přímo do databáze WAK INTRA
Organizace ► Hlavní údaje / formulář Organizace - ukládání dokumentů do databáze • nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby: - formou odkazu na pevný nebo síťový disk - do určeného adresáře přímo na server - přímo do databáze WAK INTRA
Zaměstananci ► Mzdy / Pracovní poměry / formulář Prac.poměry-data - možnost nastavit jako nepracovní den kterýkoliv den v týdnu • pro každého zaměstnance lze individuálně jako nepracovní den kterýkoliv den v intervalu Po-Pá. Nastavení se provede u MZS 1500 (Denní fond pracovní doby) zaškrtnutím požadovaných dnů. Automaticky s tím se také zkrátí počet pracovních dnů v týdenním úvazku.
Přenosy ► Export do OpenOffice - podpora exportu dat do OpenOffice Calc