<<< 
předchozí aktualizace                 následující aktualizace >>> 
Zakázky
► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka / tiskové výstupy -   
  zobrazení poznámky z položek zakázky 
  • tiskové výstupy Nabídka, Předávací protokol a Zakázkový list nyní v 
    horní části obsahují detailní popis každé položky a ve spodní části 
    souhrnou tabulku všech položek včetně cen a slev. Kliknutím na label 
    Cena za MJ lze zobrazovat buď ceny bez nebo s DPH.
► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka - ukládání dokumentů do 
  databáze
  • nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby:
    - formou odkazu na pevný nebo síťový disk
    - do určeného adresáře přímo na server 
    - přímo do databáze WAK INTRA
Zakázky - právní
► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka - export podkladů pro 
  elektronický platební rozkaz
  • pomocí nové funkce skrývající se pod tlačítkem EPR lze nyní 
    exportovat údaje o kauze do souboru ve formátu XML, který pak lze 
    načíst do šablony el.plat.příkazu v programu FormFiller a odeslat na 
    elektronickou podatelnu (http://epodatelna.justice.cz)
Sklad
► Skladové doklady / seznam Přehled prodejů položek
  • dva nové tiskové výstupy zobrazující přehled prodejů a stavů položek 
    součtovaných za jednotlivé sklady a jedna sestava zobrazující     
    aktuální stav skladu po jednotlivých dnech pro vybranou měrnou 
    jednotku a za vybrané období.
► Skladové doklady / formulář Skladový doklad / tiskový výstup dokladu - 
  možnost zobrazení více MJ
  • na tiskovém výstupu lze kliknutím na label Množství zobrazit všechny 
    měrné jednotky použité u jednotlivých položek skladového dokladu.
► Stav skladu / seznam Stav dle příjmových dokladů - možnost vyhledat 
  stav k určitému datumu
  • rozšíření podmíének pro vyhledání o možnost vyhledat doklady do data
Vydané objednávky
► Vydané objednávky / formulář Položka objednávky - nové poznámkové 
  pole
  • u položky objednávky lze zapsat neomezeně velkou poznámku. Poznámku 
    lze zapsat buď ručně nebo ji načíst z poznámky z katalogu položky 
    nebo ji načíst z poznámky přímo z položky zakázky.
► Vydané objednávky / formulář Vydaná objednávka / tiskový výstup - 
  zobrazení poznámky z položky objednávky 
  • tiskový výstup nyní v horní části obsahuje detailní popis každé 
    položky a ve spodní části souhrnou tabulku všech položek.
Katalog položek
► Katalog položek/ formulář Katalog položek - ukládání dokumentů do 
  databáze
  • nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby:
    - formou odkazu na pevný nebo síťový disk
    - do určeného adresáře přímo na server 
    - přímo do databáze WAK INTRA
Organizace
► Hlavní údaje / formulář Organizace - ukládání dokumentů do 
  databáze
  • nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby:
    - formou odkazu na pevný nebo síťový disk
    - do určeného adresáře přímo na server 
    - přímo do databáze WAK INTRA
Zaměstananci
► Mzdy / Pracovní poměry / formulář Prac.poměry-data - možnost nastavit 
  jako nepracovní den kterýkoliv den v týdnu
  • pro každého zaměstnance lze individuálně jako nepracovní den 
    kterýkoliv den v intervalu Po-Pá. Nastavení se provede u MZS 1500 
    (Denní fond pracovní doby) zaškrtnutím požadovaných dnů. Automaticky 
    s tím se také zkrátí počet pracovních dnů v týdenním úvazku.
Přenosy
► Export do OpenOffice - podpora exportu dat do OpenOffice Calc