<<<
předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Zakázky
► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka / tiskové výstupy -
zobrazení poznámky z položek zakázky
• tiskové výstupy Nabídka, Předávací protokol a Zakázkový list nyní v
horní části obsahují detailní popis každé položky a ve spodní části
souhrnou tabulku všech položek včetně cen a slev. Kliknutím na label
Cena za MJ lze zobrazovat buď ceny bez nebo s DPH.
► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka - ukládání dokumentů do
databáze
• nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby:
- formou odkazu na pevný nebo síťový disk
- do určeného adresáře přímo na server
- přímo do databáze WAK INTRA
Zakázky - právní
► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka - export podkladů pro
elektronický platební rozkaz
• pomocí nové funkce skrývající se pod tlačítkem EPR lze nyní
exportovat údaje o kauze do souboru ve formátu XML, který pak lze
načíst do šablony el.plat.příkazu v programu FormFiller a odeslat na
elektronickou podatelnu (http://epodatelna.justice.cz)
Sklad
► Skladové doklady / seznam Přehled prodejů položek
• dva nové tiskové výstupy zobrazující přehled prodejů a stavů položek
součtovaných za jednotlivé sklady a jedna sestava zobrazující
aktuální stav skladu po jednotlivých dnech pro vybranou měrnou
jednotku a za vybrané období.
► Skladové doklady / formulář Skladový doklad / tiskový výstup dokladu -
možnost zobrazení více MJ
• na tiskovém výstupu lze kliknutím na label Množství zobrazit všechny
měrné jednotky použité u jednotlivých položek skladového dokladu.
► Stav skladu / seznam Stav dle příjmových dokladů - možnost vyhledat
stav k určitému datumu
• rozšíření podmíének pro vyhledání o možnost vyhledat doklady do data
Vydané objednávky
► Vydané objednávky / formulář Položka objednávky - nové poznámkové
pole
• u položky objednávky lze zapsat neomezeně velkou poznámku. Poznámku
lze zapsat buď ručně nebo ji načíst z poznámky z katalogu položky
nebo ji načíst z poznámky přímo z položky zakázky.
► Vydané objednávky / formulář Vydaná objednávka / tiskový výstup -
zobrazení poznámky z položky objednávky
• tiskový výstup nyní v horní části obsahuje detailní popis každé
položky a ve spodní části souhrnou tabulku všech položek.
Katalog položek
► Katalog položek/ formulář Katalog položek - ukládání dokumentů do
databáze
• nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby:
- formou odkazu na pevný nebo síťový disk
- do určeného adresáře přímo na server
- přímo do databáze WAK INTRA
Organizace
► Hlavní údaje / formulář Organizace - ukládání dokumentů do
databáze
• nyní je možné dokument ukládat třemi způsoby:
- formou odkazu na pevný nebo síťový disk
- do určeného adresáře přímo na server
- přímo do databáze WAK INTRA
Zaměstananci
► Mzdy / Pracovní poměry / formulář Prac.poměry-data - možnost nastavit
jako nepracovní den kterýkoliv den v týdnu
• pro každého zaměstnance lze individuálně jako nepracovní den
kterýkoliv den v intervalu Po-Pá. Nastavení se provede u MZS 1500
(Denní fond pracovní doby) zaškrtnutím požadovaných dnů. Automaticky
s tím se také zkrátí počet pracovních dnů v týdenním úvazku.
Přenosy
► Export do OpenOffice - podpora exportu dat do OpenOffice Calc