Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
01.01.2004 Potvrzení faktury
Otázka: Proč nemohu potvrdit fakturu?
Odpověď: Před potvrzením přijaté faktury musí souhlasit zadávaná kontrolní čísla v hlavičce faktury (levý sloupec částek základ a celkem), se součtem částek z položek (pravý sloupec). V případě, že tyto částky souhlasí je možno fakturu potvrdit. Tímto způsobem je zajišťována kontrola správnosti zadaných položek faktury na celkovou fakturovanou částku, protože součet zadaných částek v položkách faktury musí odpovídat závěrečným údajům na přijaté faktuře. Pokud nejsou při uložení hlavičky faktury s první položkou tyto kontrolní údaje vyplněny, jsou do těchto polí automaticky načteny částky z první položky (usnadnění pro případ jednopoložkové faktury). V případě, že má faktura více položek je nutno částku základu a celkem opravit dle součtu z položek, pokud tyto kontrolní částky nevyplníte již při pořizování hlavičky faktury.