Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
02.02.2008 Jak správně vrátit zboží na sklad?
Otázka: Zákazník mi vrátil zboží. Jak ho správně přijmout zpět na sklad?
Odpověď: Vrácené zboží na sklad by se mělo zadávat na skladový doklad typu Vratka. Pokud zboží bylo zákazníkovi expedováno na základě vytvořené zakázky, je možné skladový doklad Vratka vygenerovat přímo z původního skladového dokladu Prodejka. Pouze je potřeba zkontrolovat vrácené množství, aby souhlasilo se skutečností. Zároveň také je potřeba zkontrolovat na detailu formuláře Množství skladové položky, aby nebylo vyplněno pole Zakázka, ale pouze Položka zakázky. V případě vyplněného pole zakázky by systém totiž provedl příjem zboží s automatickou rezervací této položky na tuto zakázku a ne příjem do volné zásoby.