<<<
předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Sklad
► Skladové doklady / formulář Skladový doklad-položka - změna načítání
položek zakázky v části Zakázka/Objednávka/Středisko
• do pole Pol.: (položky zakázek) se implicitně nyní načítají pouze
nedodané zakázky. Pro zobrazení všech zakázek je nutné použít
symbol

, který je umístěný hned vedle tohoto pole.
► Skladové doklady / formulář Skladový doklad / základní tiskový výstup
- přidána fuknce na zobrazování/skrývání skladové ceny
• pro všechny typy skladových dokladů (příjemka, prodejka, výdejka a
vratka) byla do základního tiskového výstupu přidána funkce, pomocí
které je možné zobrazit (symbol

) nebo skrýt (symbol

)
skladovou cenu položek.
Vydané faktury
► nové volby menu Seznamy a Zpracování
• do hlavního menu byl přidán rychlý přístup k často používaným
seznamům a funkcím, z nichž některé byly dosud přístupné pouze
z formuláře Podmínky pro vyhledání v rozbalovacím menu Seznamy
► Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH - rozšíření podmínek výběru
o možnost vybrat typ faktury
► Seznamy / seznamy Dle odb.-měs.obraty a Dle odb.-kvart.obraty -
uložení podmínek pro vyhledání
• po zobrazení těchto seznamů je možné si uložit podmínky
výběru, za které je daný seznam zobrazen a kdykoliv si ho znovu ve
stejné podobě zobrazit. Definice podmínek výběru pro zobrazení
seznamu se ukládají do hlavního menu Přehledy / Uložené dotazy.
Před uložením je možné si i definovat pořadí a skrývání jednotlivých
sloupců na seznamu.
► Zpracování / Faktury ze zakázek - přesunutí této volby z hlavního menu
Vydané faktury
► Zpracování / Tvorba csv pro PPL - seznam pro export údajů z vydaných
faktur pro elektronickou komunikaci se spediční firmou PPL
• seznam slouží k vygenerování datového souboru, který lze načíst do
internetové aplikace spediční firmy
PPL. Obsahem datového souboru
csv jsou údaje potřebné pro správné zaevidování zásilky u PPL, jako
je název a adresa odběratele, typ zásilky, částka dobírky apod.
Součástí těchto údajů je také spojení na kontaktní osobu odběratele.
Přijaté faktury
► Hlavní údaje faktur / formulář Podmínky pro vyhledání - rozšíření
podmínek výběru o pole Datum úhrady od - do
► Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH - rozšíření podmínek výběru
o možnost vybrat typ faktury
Účetnictví
► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Souhrnné hlášení - rozšíření
podmínek výběru dokladů vstupujících do souhrnného hlášení o zadání
účetního období
• po zadání účetního období budou do souhrnného hlášení zobrazeny
pouze faktury zaúčtované v intervalu zadaných období
► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Přiznání k dani - přidání načítání
kódů DPH pro jednostranná plnění do řádků formuláře
• byl upraven formulář Přiznání DPH pro jednostranná plnění následovně:
» do řádku 4 se načítá kód DPH 708 (pořízení zboží z JČS ve
snížené sazbě bez nároku na dopočet)
» do řádku 6 se načítá kód DPH 718 (poskytování služeb z JČS ve
snížené sazbě bez nároku na dopočet)
» do řádku 3 se načítá kód DPH 808 (pořízení zboží z JČS
v záklaní sazbě bez nároku na dopočet)
» do řádku 5 se načítá kód DPH 818 (poskytování služeb z JČS
v záklaní sazbě bez nároku na dopočet)
► Přiznání DPH / Přij. faktury(vydané) - úprava seznamu pro přijatá
zdanitelná plnění přijatých faktur
• seznam byl upraven tak, aby zahrnoval nové kódy DPH pro jednostranná
plnění s opačným znaménkem
Pokladna
► Seznamy / Pokladní kniha - zobrazení zůstatků v měně
• na hlavičkový i položkový seznam pokladní knihy bylo přidáno
zobrazování zůstaků v měně pokladny.
► Pokladní doklady / formulář Položka pokladního dokladu - umožněno
uhradit pokladnou přeplatek na vydané faktuře
• upravena funkce párování při vkládání položky pokladního dokladu
tak, aby systém povolil spárovat položku výdajového pokladního
dokladu na vydanou fakturu. Systém při takové operaci zobrazuje
hlášení a vyžaduje potvrzení uživatelem.
► Pokladní doklady / formulář Pokladní doklad - tlačítko tisk bylo
nahrazeno symbolem
a přesunuto z horní ovládací lišty do
záhlaví formuláře pokladního dokladu vpravo nahoře mezi ikony
Majetek
► nová volba menu Inventura - rozšíření evidence majetku o zpracování
a archivaci provedených inventur
• inventury je možné provádět ručně přímým zápisem do připravého
formuláře nebo za použití přenosných terminálů čárových kódů.
U každého majetku lze sledovat jeho umístění, stav opotřebení a
osobu, která ho má v užívání. K dispozici jsou funkce pro hromadné
operace nad záznamy jako je změna umístění, osoby, stavu apod.
Systém podporuje tisk inventárních štítků čárových kódů majetku na
speciálních tiskárnách čárových kódů.
Katalog položek
► Katalog položek / formulář Katalog položek - rozšířeno pole Kód na
20 znaků
► Prodejní ceník / seznam S názvem organice - upravena struktura seznamu
tak, aby se při exportu do XLS zachovalo formátování záhlaví ceníku
Organizace
► přepracováno do technologie .NET, nové menu, nový design, nové funkce
• začlenění seznamů a zpracování do hlavního menu
• rozšíření údajů, na které lze vyhledávat na seznamech
• možnost uložení uživatelských podmínek výběru do hlavního menu
Přehledy / Uložené dotazy
• přesunutí informací o platebních podmínkách a odběrech přímo na
hlavní formulář organizace
• přesunutí informací o slevách k okruhům položek na hlavní formulář
organizace
• kopie organizace včetně všech přidružených informací (osob, spojení,
kategorií apod.)
(nové)
• vytvoření stromového rozpadu více souvisejících organizací
(nové)
• ukládání dokumentů k organizaci formou odkazu nebo uložením na
server do uživatelského adresáře nebo přímo do databáze WAK INTRA
(nové)
• rozšíření možností tisku
(nové)
• on-line načtení informací pro organizace z
ARESu (nové)
• on-line získávání informací o kredibilitě obchodních partnerů
z portálu
Creditcheck (nové)
Detailní popis změn můžete stáhnout ve formátu pdf
► nové volby menu Seznamy a Zpracování
• do hlavního menu byl přidán rychlý přístup k často používaným
seznamům a funkcím, z nichž některé byly dosud přístupné pouze
z formuláře Podmínky pro vyhledání v rozbalovacím menu Seznamy
► menu Seznamy - uložení podmínek pro vyhledání
• po zobrazení jakéhokoliv seznamu je možné si tento uložit podmínky
výběru, za které je daný seznam zobrazen a kdykoliv si ho znovu ve
stejné podobě zobrazit. Definice podmínek výběru pro zobrazení
seznamu se ukládají do hlavního menu Přehledy / Uložené dotazy.
Před uložením je možné si i definovat pořadí a skrývání jednotlivých
sloupců na seznamu.
Zaměstnanci
► Personalistika / seznam Zaměstnanci-zdravotní stav - doplnění
informací do seznamu
• přidáno rodné číslo za příjmení a jméno zaměstnance
• přidáno nové seskupení za zdr.poj. a třídění dle pojišťovny,
příjmení a datumu platnosti od
► Nepravidelná docházka - nová funkčnost ve zpracování mezd
• zpracování mezd bylo rozšířeno o možnost evidovat v kalendáři
nepravidelnou docházku. V této souvislosti došlo ke změně některých
nastavení a funkcí. Více je možné se dočíst v
informačním letáku.
► Mzdy / Pracovní poměry - nové pole Kód pracovního poměru
• pracovní poměr byl rozšířen o jedinečný identifikátor kód pracovního
poměru. Toto pole bylo přidáno do všech vyhledávacích formulářů, do
zadávacího formuláře pracovního poměru a na některé seznamy.
► Mzdy / Pracovní poměry - nový seznam Export dat do XML pro ISPV
• tento seznam slouží k vygenerování souboru XML, který je určen
k importu do
Informačního systému o průměrném výdělku (ISPV)
zpracovatele statistiky.
► Mzdy / Výsledky výpočtů - rozšíření vyhledávacích formulářů o pole Kód
pracovního poměru
► Mzdy / Výsledky výpočtu / seznam Potvrzení při změně zaměstnání
(zápočtový list)-mzdy - před údaje o průměrné mzdě doplněny informace o
období trvání zaměstnání
► Mzdy / Výsledky výpočtu / seznam Evidenční list důchodového zabezpečení
(2009) - úprava zobrazovaných údajů
• oprava popisu Datum a podpis pojištěnce
• úprava načítání datumu ukončení pracovního poměru v případě takového
průběhu PP, kdy zaměstanance střídavě je/není účasten soc. pojištění
► Docházka / Kalendář pracovníka - nové pole Kód pracovního poměru
• vyhledávací i zadávací formulář byl rozšířen o pole kód pracovního
poměru.
Číselníky
► Účty / nové kódy DPH pro jednostranné plnění z EU
• do číselníku byly přidány tyto kódy DPH:
» snížená sazba
708 - pořízení zboží z JČS v SS bez nároku na odpočet, vstupuje do
řádku 4 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet
600 - vazební kód k 708, slouží pro zaúčtování DPH, účtování
nastavit na 343xxx
718 - poskytování služeb z JČS v SS bez nároku na odpočet, vstupuje
do řádku 6 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet
602 - vazební kód k 718, slouží pro zaúčtování DPH, účtování
nastavit na 343xxx
» základní sazba
808 - pořízení zboží z JČS v ZS bez nároku na odpočet, vstupuje do
řádku 3 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet
650 - vazební kód k 808, slouží pro zaúčtování DPH, účtování
nastavit na 343xxx
818 - poskytování služeb z JČS v ZS bez nároku na odpočet, vstupuje
do řádku 5 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet
652 - vazební kód k 818, slouží pro zaúčtování DPH, účtování
nastavit na 343xxx
Přenosy
► Import dat - nová položka Kalendář pracovníků-docházka
• komunikační importní rozhraní bylo rozšířeno o možnost importovat
docházku pracovníků z docházkových systémů.