Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
01.11.2010 Aktualizace WAK INTRA 10.1103

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Sklad ► Skladové doklady / formulář Skladový doklad-položka - změna načítání položek zakázky v části Zakázka/Objednávka/Středisko • do pole Pol.: (položky zakázek) se implicitně nyní načítají pouze nedodané zakázky. Pro zobrazení všech zakázek je nutné použít symbol , který je umístěný hned vedle tohoto pole. ► Skladové doklady / formulář Skladový doklad / základní tiskový výstup - přidána fuknce na zobrazování/skrývání skladové ceny • pro všechny typy skladových dokladů (příjemka, prodejka, výdejka a vratka) byla do základního tiskového výstupu přidána funkce, pomocí které je možné zobrazit (symbol ) nebo skrýt (symbol ) skladovou cenu položek.
Vydané faktury ► nové volby menu Seznamy a Zpracování • do hlavního menu byl přidán rychlý přístup k často používaným seznamům a funkcím, z nichž některé byly dosud přístupné pouze z formuláře Podmínky pro vyhledání v rozbalovacím menu Seznamy ► Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH - rozšíření podmínek výběru o možnost vybrat typ faktury ► Seznamy / seznamy Dle odb.-měs.obraty a Dle odb.-kvart.obraty - uložení podmínek pro vyhledání • po zobrazení těchto seznamů je možné si uložit podmínky výběru, za které je daný seznam zobrazen a kdykoliv si ho znovu ve stejné podobě zobrazit. Definice podmínek výběru pro zobrazení seznamu se ukládají do hlavního menu Přehledy / Uložené dotazy. Před uložením je možné si i definovat pořadí a skrývání jednotlivých sloupců na seznamu. ► Zpracování / Faktury ze zakázek - přesunutí této volby z hlavního menu Vydané faktury ► Zpracování / Tvorba csv pro PPL - seznam pro export údajů z vydaných faktur pro elektronickou komunikaci se spediční firmou PPL • seznam slouží k vygenerování datového souboru, který lze načíst do internetové aplikace spediční firmy PPL. Obsahem datového souboru csv jsou údaje potřebné pro správné zaevidování zásilky u PPL, jako je název a adresa odběratele, typ zásilky, částka dobírky apod. Součástí těchto údajů je také spojení na kontaktní osobu odběratele.
Přijaté faktury ► Hlavní údaje faktur / formulář Podmínky pro vyhledání - rozšíření podmínek výběru o pole Datum úhrady od - do ► Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH - rozšíření podmínek výběru o možnost vybrat typ faktury
Účetnictví ► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Souhrnné hlášení - rozšíření podmínek výběru dokladů vstupujících do souhrnného hlášení o zadání účetního období • po zadání účetního období budou do souhrnného hlášení zobrazeny pouze faktury zaúčtované v intervalu zadaných období ► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Přiznání k dani - přidání načítání kódů DPH pro jednostranná plnění do řádků formuláře • byl upraven formulář Přiznání DPH pro jednostranná plnění následovně: » do řádku 4 se načítá kód DPH 708 (pořízení zboží z JČS ve snížené sazbě bez nároku na dopočet) » do řádku 6 se načítá kód DPH 718 (poskytování služeb z JČS ve snížené sazbě bez nároku na dopočet) » do řádku 3 se načítá kód DPH 808 (pořízení zboží z JČS v záklaní sazbě bez nároku na dopočet) » do řádku 5 se načítá kód DPH 818 (poskytování služeb z JČS v záklaní sazbě bez nároku na dopočet) ► Přiznání DPH / Přij. faktury(vydané) - úprava seznamu pro přijatá zdanitelná plnění přijatých faktur • seznam byl upraven tak, aby zahrnoval nové kódy DPH pro jednostranná plnění s opačným znaménkem
Pokladna ► Seznamy / Pokladní kniha - zobrazení zůstatků v měně • na hlavičkový i položkový seznam pokladní knihy bylo přidáno zobrazování zůstaků v měně pokladny. ► Pokladní doklady / formulář Položka pokladního dokladu - umožněno uhradit pokladnou přeplatek na vydané faktuře • upravena funkce párování při vkládání položky pokladního dokladu tak, aby systém povolil spárovat položku výdajového pokladního dokladu na vydanou fakturu. Systém při takové operaci zobrazuje hlášení a vyžaduje potvrzení uživatelem. ► Pokladní doklady / formulář Pokladní doklad - tlačítko tisk bylo nahrazeno symbolem a přesunuto z horní ovládací lišty do záhlaví formuláře pokladního dokladu vpravo nahoře mezi ikony
Majetek ► nová volba menu Inventura - rozšíření evidence majetku o zpracování a archivaci provedených inventur • inventury je možné provádět ručně přímým zápisem do připravého formuláře nebo za použití přenosných terminálů čárových kódů. U každého majetku lze sledovat jeho umístění, stav opotřebení a osobu, která ho má v užívání. K dispozici jsou funkce pro hromadné operace nad záznamy jako je změna umístění, osoby, stavu apod. Systém podporuje tisk inventárních štítků čárových kódů majetku na speciálních tiskárnách čárových kódů.
Katalog položek ► Katalog položek / formulář Katalog položek - rozšířeno pole Kód na 20 znaků ► Prodejní ceník / seznam S názvem organice - upravena struktura seznamu tak, aby se při exportu do XLS zachovalo formátování záhlaví ceníku
Organizace ► přepracováno do technologie .NET, nové menu, nový design, nové funkce • začlenění seznamů a zpracování do hlavního menu • rozšíření údajů, na které lze vyhledávat na seznamech • možnost uložení uživatelských podmínek výběru do hlavního menu Přehledy / Uložené dotazy • přesunutí informací o platebních podmínkách a odběrech přímo na hlavní formulář organizace • přesunutí informací o slevách k okruhům položek na hlavní formulář organizace • kopie organizace včetně všech přidružených informací (osob, spojení, kategorií apod.) (nové) • vytvoření stromového rozpadu více souvisejících organizací (nové) • ukládání dokumentů k organizaci formou odkazu nebo uložením na server do uživatelského adresáře nebo přímo do databáze WAK INTRA (nové) • rozšíření možností tisku (nové) • on-line načtení informací pro organizace z ARESu (nové) • on-line získávání informací o kredibilitě obchodních partnerů z portálu Creditcheck (nové) Detailní popis změn můžete stáhnout ve formátu pdf ► nové volby menu Seznamy a Zpracování • do hlavního menu byl přidán rychlý přístup k často používaným seznamům a funkcím, z nichž některé byly dosud přístupné pouze z formuláře Podmínky pro vyhledání v rozbalovacím menu Seznamy ► menu Seznamy - uložení podmínek pro vyhledání • po zobrazení jakéhokoliv seznamu je možné si tento uložit podmínky výběru, za které je daný seznam zobrazen a kdykoliv si ho znovu ve stejné podobě zobrazit. Definice podmínek výběru pro zobrazení seznamu se ukládají do hlavního menu Přehledy / Uložené dotazy. Před uložením je možné si i definovat pořadí a skrývání jednotlivých sloupců na seznamu.
Zaměstnanci ► Personalistika / seznam Zaměstnanci-zdravotní stav - doplnění informací do seznamu • přidáno rodné číslo za příjmení a jméno zaměstnance • přidáno nové seskupení za zdr.poj. a třídění dle pojišťovny, příjmení a datumu platnosti od ► Nepravidelná docházka - nová funkčnost ve zpracování mezd • zpracování mezd bylo rozšířeno o možnost evidovat v kalendáři nepravidelnou docházku. V této souvislosti došlo ke změně některých nastavení a funkcí. Více je možné se dočíst v informačním letáku. ► Mzdy / Pracovní poměry - nové pole Kód pracovního poměru • pracovní poměr byl rozšířen o jedinečný identifikátor kód pracovního poměru. Toto pole bylo přidáno do všech vyhledávacích formulářů, do zadávacího formuláře pracovního poměru a na některé seznamy. ► Mzdy / Pracovní poměry - nový seznam Export dat do XML pro ISPV • tento seznam slouží k vygenerování souboru XML, který je určen k importu do Informačního systému o průměrném výdělku (ISPV) zpracovatele statistiky. ► Mzdy / Výsledky výpočtů - rozšíření vyhledávacích formulářů o pole Kód pracovního poměru ► Mzdy / Výsledky výpočtu / seznam Potvrzení při změně zaměstnání (zápočtový list)-mzdy - před údaje o průměrné mzdě doplněny informace o období trvání zaměstnání ► Mzdy / Výsledky výpočtu / seznam Evidenční list důchodového zabezpečení (2009) - úprava zobrazovaných údajů • oprava popisu Datum a podpis pojištěnce • úprava načítání datumu ukončení pracovního poměru v případě takového průběhu PP, kdy zaměstanance střídavě je/není účasten soc. pojištění ► Docházka / Kalendář pracovníka - nové pole Kód pracovního poměru • vyhledávací i zadávací formulář byl rozšířen o pole kód pracovního poměru.
Číselníky ► Účty / nové kódy DPH pro jednostranné plnění z EU • do číselníku byly přidány tyto kódy DPH: » snížená sazba 708 - pořízení zboží z JČS v SS bez nároku na odpočet, vstupuje do řádku 4 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet 600 - vazební kód k 708, slouží pro zaúčtování DPH, účtování nastavit na 343xxx 718 - poskytování služeb z JČS v SS bez nároku na odpočet, vstupuje do řádku 6 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet 602 - vazební kód k 718, slouží pro zaúčtování DPH, účtování nastavit na 343xxx » základní sazba 808 - pořízení zboží z JČS v ZS bez nároku na odpočet, vstupuje do řádku 3 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet 650 - vazební kód k 808, slouží pro zaúčtování DPH, účtování nastavit na 343xxx 818 - poskytování služeb z JČS v ZS bez nároku na odpočet, vstupuje do řádku 5 Příznání DPH, účtování nastavit na nákladový účet 652 - vazební kód k 818, slouží pro zaúčtování DPH, účtování nastavit na 343xxx
Přenosy ► Import dat - nová položka Kalendář pracovníků-docházka • komunikační importní rozhraní bylo rozšířeno o možnost importovat docházku pracovníků z docházkových systémů.