Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
28.03.2011 Aktualizace WAK INTRA 11.0328

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Aktualizace WAK INTRA č. 11.0328 obsahuje hlavně legislativní změny týkající se změny v uplatňování DPH. S tím souvisí i změna zadávání dokladů přijatých plnění. Podrobný přehled změn a doporučených postupů naleznete v dokumentu formátu PDF.
Zakázka ► Hlavní údaje zakázek / seznam Platební podmínky - přesunutí seznamu z hlavního menu Zakázky a rozšíření podmínek pro vyhledání • seznam Platební podmínky byl přesunut z hlavního mezu Zakázka do menu Hlavní údaje zakázek-Seznamy. Zároveň s tímto přesunem byly rozšířeny podmínky pro vyhledání. ► Hlavní údaje zakázek / Podmínky pro vyhledání - rozšíření podmínek pro vyhledání na všech seznamech • podmínky byly rozšířeny o vyhledání údajů: - v poli Poznámka - kód, název, popis a typ položky
Vydané faktury ► Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tiskový výstup faktury - pro doklady typu dobropis vystavené po 1.4. se zobrazuje při tisku faktury nebo likvidačního lístku popis Opravný doklad místo původního Dobropis ► Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / funkce Vložit fakturu/vzor - generování faktury i do typu faktury bez číselné řady • pokud není pro daný typ faktury nastavena číselná řada, je možné před započetím vkládání faktury nebo vzoru ručně vyplnit číslo budoucí faktury. Systém ho pak při generování použije. ► Seznamy / Obraty dle odběratele - rozšíření podmínek výběru obou sestav obratů o pole kód, název položky a měrná jednotka ► Zpracování / Posílání mailu - rozšíření parametrů pro generování obsahu upozorňovací emailové zprávy o vystavené faktuře odběratelům ► Zpracování / Tvorba csv souboru - seznam pro export údajů z vydaných faktur pro elektronickou komunikaci se spediční firmou PPL a Českou poštou • seznam slouží k vygenerování datového souboru, který lze načíst do internetové aplikace firmy PPL nebo České pošty. Obsahem datového souboru csv jsou údaje potřebné pro správné zaevidování zásilky, jako je název a adresa odběratele, typ zásilky, částka dobírky apod. Součástí těchto údajů je také spojení na kontaktní osobu odběratele. Podrobnosti naleznete v dokumentu PDF.
Přijaté faktury ► Hlavní údaje faktur / formulář Přijatá faktura / tiskový výstup faktury - pro doklady typu dobropis vystavené po 1.4. se zobrazuje při tisku faktury nebo likvidačního lístku popis Opravný doklad místo původního Dobropis ► Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH - přibyla možnost vyhledat faktury za datum přijetí dokladu
Účetnictví ► Účetní doklady / Podmínky pro vyhledání - rozšíření podmínek výběru na seznamech o pole Datum přijetí. Toto pole se zobrazuje pouze pro typ Účetní doklady ruční. ► Účetní doklady / formulář Účetní doklad-položka - na formulář položky ručního UCT dokladu s DPH přibylo pole Datum přijetí ► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Přiznání k dani - úprava výpočtu formuláře dle legislativy platné od 1.4.2011 • do přiznání DPH za zadané období výpočtu se zahrnou: » doklady přijatých plnění dle data přijetí dokladu » doklady uskutečněných plnění dle data UZP dokladu POZOR: doklady přijatých plněný s datem přijetí >= 1.4.2011 a DUZP <= 31.3. budou zahrnuta již do přiznání DPH za období 2011.04. Podrobný přehled změn ohledně nového vykazování DPH naleznete v dokumentu formátu PDF.
Pokladna ► Pokladní doklady / formulář Pokladní doklad - přidání nového pole pro zadání datumu přijetí • na formulář pokladního dokladu přibylo do části Další údaje pole Přijetí. ► Seznamy / nové seznamy - přidání nových seznamů pro vykazování DPH • do menu Seznamy přibyly dva nové seznamy: » Uskut.zdan.plnění - přehled uskutečněných zdanitelných plnění » Přij.zdan.plnění - přehled přijatých zdanitelných plnění U přijatých zdanitelných plnění se doklady musí filtrovat dle data přijetí. ► Seznamy - rozšíření podmínek výběru na všech seznamech v části Další údaje o pole Datum přijetí
Organizace ► Výběr organizací pomocí aktuálního číselníku - při výběru organizace do dokladů pomocí aktuálního číselníku přibyla možnost si zobrazený seznam organizací setřídit dle libovolného sloupce ► Organizace / formulář Organizace-nový záznam - při založení nové organizace se do pole Typ nabídne první z uvedených typů
Zaměstnanci ► Mzdy / Pracovní poměry / seznam Hromadné oznámení zaměstnavatele - přidání funkce pro export a elektronické odeslání přehledu do ZP • pomocí tlačítka Export lze zobrazený přehled vyexportovat do souboru XDP a ten následně načíst do PDF formuláře a odeslat do ZP. Detailní popis exportu a odeslání přehledu si můžete stáhnout ve formátu pdf, PDF formuláře jsou ke stažení přímo na stránkách firmy ICZ a.s.. ► Mzdy / Výsledky výpočtů / seznam Přehled o platbě pojistného na zdravotní pojištění - přidání funkce pro export a elektronické odeslání přehledu do ZP • pomocí tlačítka Export lze zobrazený přehled vyexportovat do souboru XDP a ten následně načíst do PDF formuláře a odeslat do ZP. Detailní popis exportu a odeslání přehledu si můžete stáhnout ve formátu pdf, PDF formuláře jsou ke stažení přímo na stránkách firmy ICZ a.s.. ► Docházka - funkcionalita části Docházka byla rozšířena o možnost importu kalendáře zaměstnanců s nepravidelnou docházkou z docházkových systému.
Přenosy ► Import kurzovních lístků - přidána nová volba do menu pro rychlé spuštění importu kurzovních lístků. Standardně je tato volba ještě umístěna v menu Číselníky / Měny / Kurzy / seznam Import kurz. lístku.
Systém ► Podpora Internet Exploreru 9 - pro práci v systému je možné využívat novou verzi internetového prohlížeče IE 9.0