<<< 
předchozí aktualizace                 následující aktualizace >>> 
Aktualizace WAK INTRA č. 11.0328 obsahuje hlavně legislativní změny 
týkající se změny v uplatňování DPH. S tím souvisí i změna zadávání 
dokladů přijatých plnění. Podrobný přehled změn a doporučených postupů 
naleznete v 
dokumentu formátu PDF.
Zakázka
► Hlavní údaje zakázek / seznam Platební podmínky - přesunutí seznamu 
  z hlavního menu Zakázky a rozšíření podmínek pro vyhledání 
  • seznam Platební podmínky byl přesunut z hlavního mezu Zakázka do 
    menu Hlavní údaje zakázek-Seznamy. Zároveň s tímto přesunem byly 
    rozšířeny podmínky pro vyhledání.
► Hlavní údaje zakázek / Podmínky pro vyhledání - rozšíření podmínek pro 
  vyhledání na všech seznamech 
  • podmínky byly rozšířeny o vyhledání údajů:
    - v poli 
Poznámka
    - kód, název, popis a typ položky
Vydané faktury
► Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tiskový výstup 
  faktury - pro doklady typu dobropis vystavené po 1.4. se zobrazuje 
  při tisku faktury nebo likvidačního lístku popis Opravný doklad místo  
  původního Dobropis 
► Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / funkce Vložit 
  fakturu/vzor - generování faktury i do typu faktury bez číselné řady  
  • pokud není pro daný typ faktury nastavena číselná řada, je možné 
    před započetím vkládání faktury nebo vzoru ručně vyplnit číslo 
    budoucí faktury. Systém ho pak při generování použije.
► Seznamy / Obraty dle odběratele - rozšíření podmínek výběru obou 
  sestav obratů o pole kód, název položky a měrná jednotka 
► Zpracování / Posílání mailu - rozšíření parametrů pro generování 
  obsahu upozorňovací emailové zprávy o vystavené faktuře odběratelům
► Zpracování / Tvorba csv souboru - seznam pro export údajů 
  z vydaných faktur pro elektronickou komunikaci se spediční firmou 
  PPL a Českou poštou
  • seznam slouží k vygenerování datového souboru, který lze načíst 
    do internetové aplikace firmy PPL nebo České pošty. Obsahem 
    datového souboru csv jsou údaje potřebné pro správné zaevidování 
    zásilky, jako je název a adresa odběratele, typ zásilky, částka 
    dobírky apod. Součástí těchto údajů je také spojení na kontaktní 
    osobu odběratele. Podrobnosti naleznete v 
dokumentu PDF. 
Přijaté faktury
► Hlavní údaje faktur / formulář Přijatá faktura / tiskový výstup 
  faktury - pro doklady typu dobropis vystavené po 1.4. se zobrazuje 
  při tisku faktury nebo likvidačního lístku popis Opravný doklad místo  
  původního Dobropis 
► Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH - přibyla možnost vyhledat 
  faktury za datum přijetí dokladu
Účetnictví
► Účetní doklady / Podmínky pro vyhledání - rozšíření podmínek výběru 
  na seznamech o pole Datum přijetí. Toto pole se zobrazuje pouze pro 
  typ Účetní doklady ruční.
► Účetní doklady / formulář Účetní doklad-položka - na formulář položky 
  ručního UCT dokladu s DPH přibylo pole Datum přijetí
► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Přiznání k dani - úprava výpočtu 
  formuláře dle legislativy platné od 1.4.2011
  • do přiznání DPH za zadané období výpočtu se zahrnou:
    » doklady přijatých plnění dle data přijetí dokladu
    » doklady uskutečněných plnění dle data UZP dokladu
  POZOR: doklady přijatých plněný s datem přijetí >= 1.4.2011 
  a DUZP <= 31.3. budou zahrnuta již do přiznání DPH za období 2011.04.
Podrobný přehled změn ohledně nového vykazování DPH naleznete 
v 
dokumentu formátu PDF.
Pokladna
► Pokladní doklady / formulář Pokladní doklad - přidání nového pole pro 
  zadání datumu přijetí
  • na formulář pokladního dokladu přibylo do části 
Další údaje pole 
    
Přijetí.
► Seznamy / nové seznamy - přidání nových seznamů pro vykazování DPH 
  • do menu Seznamy přibyly dva nové seznamy:
    » Uskut.zdan.plnění - přehled uskutečněných zdanitelných plnění 
    » Přij.zdan.plnění - přehled přijatých zdanitelných plnění 
  U přijatých zdanitelných plnění se doklady musí filtrovat dle data 
  přijetí.
► Seznamy - rozšíření podmínek výběru na všech seznamech v části Další 
  údaje o pole Datum přijetí
Organizace
► Výběr organizací pomocí aktuálního číselníku - při výběru organizace 
  do dokladů pomocí aktuálního číselníku přibyla možnost si zobrazený 
  seznam organizací setřídit dle libovolného sloupce
► Organizace / formulář Organizace-nový záznam - při založení nové 
  organizace se do pole Typ nabídne první z uvedených typů
Zaměstnanci
► Mzdy / Pracovní poměry / seznam Hromadné oznámení zaměstnavatele - 
  přidání funkce pro export a elektronické odeslání přehledu do ZP
   • pomocí tlačítka 
Export lze zobrazený přehled vyexportovat do 
     souboru XDP a ten následně načíst do PDF formuláře a odeslat do ZP.
     Detailní popis exportu a odeslání přehledu si můžete stáhnout ve 
     
formátu pdf, PDF formuláře jsou ke stažení přímo na stránkách
     firmy 
ICZ a.s..
► Mzdy / Výsledky výpočtů / seznam Přehled o platbě pojistného na 
  zdravotní pojištění - přidání funkce pro export a elektronické 
  odeslání přehledu do ZP
   • pomocí tlačítka 
Export lze zobrazený přehled vyexportovat do 
     souboru XDP a ten následně načíst do PDF formuláře a odeslat do ZP.
     Detailní popis exportu a odeslání přehledu si můžete stáhnout ve 
     
formátu pdf, PDF formuláře jsou ke stažení přímo na stránkách
     firmy 
ICZ a.s..
► Docházka - funkcionalita části Docházka byla rozšířena o možnost 
  importu kalendáře zaměstnanců s nepravidelnou docházkou z docházkových 
  systému.
Přenosy
► Import kurzovních lístků - přidána nová volba do menu pro rychlé 
  spuštění importu kurzovních lístků. Standardně je tato volba ještě 
  umístěna v menu Číselníky / Měny / Kurzy / seznam Import kurz. lístku. 
Systém
► Podpora Internet Exploreru 9 - pro práci v systému je možné využívat 
  novou verzi internetového prohlížeče IE 9.0