<<<
předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Aktualizace WAK INTRA č. 11.0328 obsahuje hlavně legislativní změny
týkající se změny v uplatňování DPH. S tím souvisí i změna zadávání
dokladů přijatých plnění. Podrobný přehled změn a doporučených postupů
naleznete v
dokumentu formátu PDF.
Zakázka
► Hlavní údaje zakázek / seznam Platební podmínky - přesunutí seznamu
z hlavního menu Zakázky a rozšíření podmínek pro vyhledání
• seznam Platební podmínky byl přesunut z hlavního mezu Zakázka do
menu Hlavní údaje zakázek-Seznamy. Zároveň s tímto přesunem byly
rozšířeny podmínky pro vyhledání.
► Hlavní údaje zakázek / Podmínky pro vyhledání - rozšíření podmínek pro
vyhledání na všech seznamech
• podmínky byly rozšířeny o vyhledání údajů:
- v poli
Poznámka
- kód, název, popis a typ položky
Vydané faktury
► Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tiskový výstup
faktury - pro doklady typu dobropis vystavené po 1.4. se zobrazuje
při tisku faktury nebo likvidačního lístku popis Opravný doklad místo
původního Dobropis
► Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / funkce Vložit
fakturu/vzor - generování faktury i do typu faktury bez číselné řady
• pokud není pro daný typ faktury nastavena číselná řada, je možné
před započetím vkládání faktury nebo vzoru ručně vyplnit číslo
budoucí faktury. Systém ho pak při generování použije.
► Seznamy / Obraty dle odběratele - rozšíření podmínek výběru obou
sestav obratů o pole kód, název položky a měrná jednotka
► Zpracování / Posílání mailu - rozšíření parametrů pro generování
obsahu upozorňovací emailové zprávy o vystavené faktuře odběratelům
► Zpracování / Tvorba csv souboru - seznam pro export údajů
z vydaných faktur pro elektronickou komunikaci se spediční firmou
PPL a Českou poštou
• seznam slouží k vygenerování datového souboru, který lze načíst
do internetové aplikace firmy PPL nebo České pošty. Obsahem
datového souboru csv jsou údaje potřebné pro správné zaevidování
zásilky, jako je název a adresa odběratele, typ zásilky, částka
dobírky apod. Součástí těchto údajů je také spojení na kontaktní
osobu odběratele. Podrobnosti naleznete v
dokumentu PDF.
Přijaté faktury
► Hlavní údaje faktur / formulář Přijatá faktura / tiskový výstup
faktury - pro doklady typu dobropis vystavené po 1.4. se zobrazuje
při tisku faktury nebo likvidačního lístku popis Opravný doklad místo
původního Dobropis
► Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH - přibyla možnost vyhledat
faktury za datum přijetí dokladu
Účetnictví
► Účetní doklady / Podmínky pro vyhledání - rozšíření podmínek výběru
na seznamech o pole Datum přijetí. Toto pole se zobrazuje pouze pro
typ Účetní doklady ruční.
► Účetní doklady / formulář Účetní doklad-položka - na formulář položky
ručního UCT dokladu s DPH přibylo pole Datum přijetí
► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Přiznání k dani - úprava výpočtu
formuláře dle legislativy platné od 1.4.2011
• do přiznání DPH za zadané období výpočtu se zahrnou:
» doklady přijatých plnění dle data přijetí dokladu
» doklady uskutečněných plnění dle data UZP dokladu
POZOR: doklady přijatých plněný s datem přijetí >= 1.4.2011
a DUZP <= 31.3. budou zahrnuta již do přiznání DPH za období 2011.04.
Podrobný přehled změn ohledně nového vykazování DPH naleznete
v
dokumentu formátu PDF.
Pokladna
► Pokladní doklady / formulář Pokladní doklad - přidání nového pole pro
zadání datumu přijetí
• na formulář pokladního dokladu přibylo do části
Další údaje pole
Přijetí.
► Seznamy / nové seznamy - přidání nových seznamů pro vykazování DPH
• do menu Seznamy přibyly dva nové seznamy:
» Uskut.zdan.plnění - přehled uskutečněných zdanitelných plnění
» Přij.zdan.plnění - přehled přijatých zdanitelných plnění
U přijatých zdanitelných plnění se doklady musí filtrovat dle data
přijetí.
► Seznamy - rozšíření podmínek výběru na všech seznamech v části Další
údaje o pole Datum přijetí
Organizace
► Výběr organizací pomocí aktuálního číselníku - při výběru organizace
do dokladů pomocí aktuálního číselníku přibyla možnost si zobrazený
seznam organizací setřídit dle libovolného sloupce
► Organizace / formulář Organizace-nový záznam - při založení nové
organizace se do pole Typ nabídne první z uvedených typů
Zaměstnanci
► Mzdy / Pracovní poměry / seznam Hromadné oznámení zaměstnavatele -
přidání funkce pro export a elektronické odeslání přehledu do ZP
• pomocí tlačítka
Export lze zobrazený přehled vyexportovat do
souboru XDP a ten následně načíst do PDF formuláře a odeslat do ZP.
Detailní popis exportu a odeslání přehledu si můžete stáhnout ve
formátu pdf, PDF formuláře jsou ke stažení přímo na stránkách
firmy
ICZ a.s..
► Mzdy / Výsledky výpočtů / seznam Přehled o platbě pojistného na
zdravotní pojištění - přidání funkce pro export a elektronické
odeslání přehledu do ZP
• pomocí tlačítka
Export lze zobrazený přehled vyexportovat do
souboru XDP a ten následně načíst do PDF formuláře a odeslat do ZP.
Detailní popis exportu a odeslání přehledu si můžete stáhnout ve
formátu pdf, PDF formuláře jsou ke stažení přímo na stránkách
firmy
ICZ a.s..
► Docházka - funkcionalita části Docházka byla rozšířena o možnost
importu kalendáře zaměstnanců s nepravidelnou docházkou z docházkových
systému.
Přenosy
► Import kurzovních lístků - přidána nová volba do menu pro rychlé
spuštění importu kurzovních lístků. Standardně je tato volba ještě
umístěna v menu Číselníky / Měny / Kurzy / seznam Import kurz. lístku.
Systém
► Podpora Internet Exploreru 9 - pro práci v systému je možné využívat
novou verzi internetového prohlížeče IE 9.0