Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
01.08.2012 Aktualizace WAK INTRA 12.0627

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Zákaznický portál ► Zákaznické centrum, E-shop - změna designu web portálu ► E-shop / načítání informací k položkám z externího zdroje • pomocí konfiguračního souboru formátu XML lze definovat externí zdroj dat ve tvaru URL adresy pro zobrazované položky na e-shopu. K položkám lze načítat popis,obrázky, videa, manuály. ► E-shop / seznam položek - různé varianty zobrazení seznamu položek • seznam položek lze zobrazit jako prostý seznam, dlaždice nebo jako detail položek. ► E-shop / Objednávka - zobrazení expedovaného množství • na detailu objednávky se vedle požadovaného množství zobrazuje i expedované množství.
Aktivity Novinka ► Události - komunikace s Informačním systémem datových schránek • modul Události byl rozšířen o konektor do ISDS. V této aktualizaci je k dispozici funkce pro import datových zpráv, do budoucna se přiravuje také odesílání datových zpráv a on-line vyhledávání identifikátoru datové schránky subjektů na Portálu veřejné správy. Spravovat lze neomezené množství datových schránek. Více informací naleznete v dokumentu WAK INTRA - správa datových schránek (formát PDF, 593kB). ► Události / Podmínky pro vyhledání - rozšíření formuláře o vyhledání na údaje z datové zprávy ► Události / formulář Událost - rozšíření formuláře o oblast dat Datová zpráva. ► Události / Stavy událostí - nový příznak Čtení u stavu • příznak Čtení způsobí, že události s tímto příznakem budou zobrazeny pouze pro čtení. ► Události / formulář Událost - hlídání změny stavu události z režimu ČTENÍ do režimu ZÁPISU • pokud se více uživatelů pokusí v jednom okamžiku změnit stav události z režimu čtení do režimu zápisu, systém vypíše hlášku a změnu stavu umožní provést pouze prvnímu uživateli. ► Kalendář / Podmínky pro vyhledání - na seznamu Kalendář událostí a činností lze nastavit dobu v sekundách, po jejímž uplynutí se zobrazený seznam automaticky vyaktualizuje (načtou se nové hodnoty z databáze).
Zakázky ► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka / tiskový výstup Zakázkový list - rozšíření údajů na tiskovém výstupu • přidáno číslo odběratelské objednávky pod údaje o odběrateli • přidáno zobrazení poznámky z položky zakázky do části Přehled položek ► Hlavní údaje zakázek / formulář Zakázka / tiskové výstupy - mutace tiskových výstupů do němčiny ► Položky zakázek / seznam Základní - zobrazení kódu DPH
Organizace ► Organizace / formuláře Organizace / detail bankovního účtu - nový formát elektronické komunikace CityDirect • systém byl rozšířen o nový formát elektronické komunikace - CityDirect. Tento formát lze nastavit pro konkrétní bankovní účet na formuláři Organizace-Bankovní účet.