<<<
předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Aktivity
► Události, Činnosti - nová vlastnost - uchovávání historie změn
• na formulářích Události a Činnosti včetně podformulářů Účastníci
a Dokumenty se automaticky automatické uchovává historie všech
změn provedených včetně autora, datumu a času změny
► Události - nová funkce logující odeslané maily
• při odeslání mailu z Události se vygeneruje a uloží nový
dokument, který má v poznámce seznam příjemců a obsah mailu. Do
kódu dokumentu se přebírá kód události, v názvu je text
Kontakty(log).
► Činnosti - nová funkce logující odeslané maily
• při odeslání mailu z činnosti se vygeneruje a uloží nový
dokument, který má v poznámce seznam příjemců a obsah mailu. Do
kódu dokumentu se přebírá kód činnosti, v názvu je text
Činnost(log).
► Činnosti / formulář Činnost / záložka Dokumenty - nová
funkčnost - k činnosti je možno přikládat dokumenty.
► Činnosti / formulář Podmínky pro vyhledání / nový seznam - do
nabídky přibyl nový seznam Činnosti-seznam dokumentů
• seznam zobrazuje uložené dokumenty u činností.
► Komentáře - nová funkce logující odeslané maily
• při odeslání mailu z komentáře se vygeneruje a uloží nový
dokument, který má v poznámce seznam příjemců a obsah mailu. Do
kódu dokumentu se přebírá kód komentáře, v názvu je text
Komentáře(log).
► Komentáře / formulář Komentář / záložka Dokumenty - nová
funkčnost - ke komentáři je možno přikládat dokumenty.
► Komentáře / formulář Podmínky pro vyhledání / nový seznam - do
nabídky přibyl nový seznam Komentáře-seznam dokumentů
• seznam zobrazuje uložené dokumenty u komentářů.
Sklad
► Skladové doklady / Seznamy / seznam Pro tvorbu XML-Celní úřad -
tisková sestava pro generování XML souboru pro podání oznámení
o prodeji lihu na Portálu celní správy.
• do sestavy se načítají položky ze skladových dokladů typu
Výdejka
a
Prodejka. Množství prodaného alkoholu a v něm obsaženého
lihu se zadává pro každou položku v
Katalogu položek, část
Líh.
Vydané faktury
Nová funkce - posílání faktury ve formátu PDF
► Hlavní údaje faktur/ formulář Vydaná faktura / tlačítko Dokumenty -
nová volba pro přiložení jakéhokoliv dokumentu k vydané faktuře.
• Může se jednat o ručně vložené dokumenty k fakturám nebo o
generované tiskové výstupy faktur ve formátu PDF pro zasílání
e-mailem
Pozn.: vygenerovaná faktura ve formátu PDF má v kódu dokumentu
číslo faktury, v názvu text
Faktura(e-mail) a v
poznámce je uveden text e-mailu a příjemci
► Hlavní údaje faktur/ formulář Vydaná faktura / tlačítko Odeslat
PDF - nová funkce, která vygeneruje fakturu do formátu PDF, uloží
jí do dokumentů a odešle vybraným příjemcům.
► Seznamy / tiskový výstup Seznam dokumentů - nový přehled
zobrazující uložené dokumenty u faktur
Pozn.: vygenerovaná faktura ve formátu PDF má v kódu dokumentu
číslo faktury, v názvu text
Faktura(e-mail) a v
poznámce je uveden text e-mailu a příjemci
► Zpracování / podmínky pro vyhledání Posílání mail-u - úprava polí
pro vyhledání
• přesunutí polí pro zadání textu pro e-mail z tohoto formuláře až
na seznam Posílání mail-u
• přidání příznaku pro vyhledání, zda je dokument e-mailem odeslaná
faktura ve formátu PDF
► Zpracování / seznam Posílání mail-u - rozšíření funkcí
• seznam byl rozšířen o možnost zaslat fakturu ve formátu PDF a o
nabízení se textu pro mail z parametrů systému.
Katalog položek
► Katalog položek / formulář Položka - nová oblast dat Líh
• tato oblast obsahuje pole pro zadání výrobce lihu a objemu
spotřebitelského bal balení s uvedeným procentem objemu lihu.
Tyto hodnoty se využívají ve skladových dokladech při generování
xml souboru pro podání oznámení na celní správu.
Systém
► Podpora nové verze Internet Exploreru 11
► Parametry systému - nový parametr
• nový uživatelský parametr
Kód položky pro text emailu vydané
faktury, který se nabízí na seznamu Vydané faktury / Posílání
mail-u.