Otázka:
Proč nemohu smazat položku zakázky?
Odpověď:
Existují tři důvody, proč Vám systém nedovolí danou položku zakázky
smazat:
1) položka je poslední a v tom případě je nutno smazat celou zakázku.
2) daná položka je vyfakturována. Na položce zakázky je zobrazeno
vyfakturované množství. V takovém případě, je nutno odstranit položku
zakázky ze všech položek faktur, tzn. ve výběrovém boxu (combo box) v
položce faktury je nutno nastavit prázdnou hodnotu.
POZOR v případě, že je položka vyfakturována a následně
dobropisována, nebo je položka zakázky uvedena na stornované faktuře je
stav Fakturováno roven nule. I z těchto faktur je nutno odstranit vazbu
na položku zakázky, jinak nebude možno položku zakázky smazat.
3) daná položka je vyskladněna. Na položce zakázky je zobrazeno
odebrané množství. V takovém případě, je nutno odstranit položku
zakázky ze všech skladových dokladů, tzn. ve výběrovém boxu (combo box)
v položce skladového dokladu je nutno nastavit prázdnou hodnotu.
POZOR v případě, že je položka vyskladněna (výdejky, prodejky) a
následně vrácena (vratka) je stav Odebráno roven nule. I z těchto
dokladů je nutno odstranit vazbu na položku zakázky, jinak nebude možno
položku zakázky smazat.