Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
01.01.2004 Proč nemohu smazat položku zakázky?
Otázka: Proč nemohu smazat položku zakázky?
Odpověď: Existují tři důvody, proč Vám systém nedovolí danou položku zakázky smazat: 1) položka je poslední a v tom případě je nutno smazat celou zakázku. 2) daná položka je vyfakturována. Na položce zakázky je zobrazeno vyfakturované množství. V takovém případě, je nutno odstranit položku zakázky ze všech položek faktur, tzn. ve výběrovém boxu (combo box) v položce faktury je nutno nastavit prázdnou hodnotu. POZOR v případě, že je položka vyfakturována a následně dobropisována, nebo je položka zakázky uvedena na stornované faktuře je stav Fakturováno roven nule. I z těchto faktur je nutno odstranit vazbu na položku zakázky, jinak nebude možno položku zakázky smazat. 3) daná položka je vyskladněna. Na položce zakázky je zobrazeno odebrané množství. V takovém případě, je nutno odstranit položku zakázky ze všech skladových dokladů, tzn. ve výběrovém boxu (combo box) v položce skladového dokladu je nutno nastavit prázdnou hodnotu. POZOR v případě, že je položka vyskladněna (výdejky, prodejky) a následně vrácena (vratka) je stav Odebráno roven nule. I z těchto dokladů je nutno odstranit vazbu na položku zakázky, jinak nebude možno položku zakázky smazat.