Otázka:
Proč se mi neaktualizuje odebrané množství u vrcholové položky sady?
Odpověď:
Problém patrně vychází ze situace, kdy byla vrcholová položka sady v
ceníku nejdříve označená jako skladová a při vyskladňování sady v
ceníku nedocházelo k jejímu vyskladnění, čímž odebrané množství bylo 0.
Pokud po nějaké době došlo k následné změně této vrcholové položky na
neskladovou, je potřeba v zakázce aktualizovat odebrané množství
kliknutím myší na titulek Odebráno.
Vysvětlení:
Systém provádí aktualizaci množství odebraných sad (vrcholové položky
sady) automaticky pouze u sad, které jsou nastaveny jako neskladové
(sada je definována v ceníku jako neskladová položka = Nelze přijmout
na sklad).
Pokud je vrcholová položka sady v ceníku označena jako skladová, je
její odebrané množství napočítáno dle skutečně odebraného množství ze
skladových dokladů.
Pokud je vrcholová položka sady chybně označena jako skladová, tzn.
nebude se tato položka fyzicky vyskladňovat, je potřeba změnit její
nastavení v ceníku a provést aktualizaci odebraného množství sady v
zakázce kliknutím myší na titulek Odebráno.