21.12.2017 - PF´2018
20.10.2017 - WAK INTRA - Ukončení podpory původní verze modulu Zakázka
Vážení zákazníci,
blíží se termín ukončení podpory původního modulu Zakázka, který je k dispozici v menu Zakázka / Hlavní údaje zakázek a v menu Zakázka / Položky zakázek.
Tyto dvě volby menu budou v následující legislativní aktualizaci systému WAK INTRA na přelomu roku odstraněny. Více se dozvíte z
našeho newslleteru.
Tým WAK System
19.10.2017 - WAK INTRA - aktualizace 17.1016
Vážení zákazníci,
připravili jsem pro vás říjnovou aktualizaci systému
WAK INTRA.
Aktualizace přináší nové funkčnosti v modulech Aktivity, Zakázky, Vydané faktury, Bankovní výpisy a Pokladna.
Systém byl dále obohacen o importy vydaných faktur ve formátu ISDOC.
Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace
17.1016.
Příjemnou práci Vám přeje
Tým pracovníků WAK System
14.7.2017 - KISKAN 7.30 - WAK INTRA - letní aktualizace 17.0713
Vážení zákazníci,
připravili jsem pro vás letní aktualizaci systému
WAK INTRA.
Kromě legislativních změn v modulu mezd a účetnictví, aktualizace přináší podporu dvou bankovních formátů (SEPA a ČNB Abo-K) a další drobná vylepšení v modulech vydaná faktura, sklad, pokladna.
Nesmíme také opomenout zmínit doplnění nových funkcí do modulu Zakázka pro práci se zakázkami typu cestovních služeb (nový přehled, úprava importu z rezervačních systémů Amadeus a Galileo, přepočítávání částek při změně měny, apod.)
Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace
17.0713.
Příjemnou práci Vám přeje
Tým pracovníků WAK System
10.4.2017 - KISKAN 7.30 - aktualizace pro rok 2017
Byla uvolněna k distribuci nové verze systému KISKAN 7.30. Podrobný
popis změn naleznete v
Zákaznickém portálu.
21.3.2017 - WAK INTRA - doplňková aktualizace 17.0321
Vážení zákazníci,
doplňková aktualizace
WAK INTRA vám přináší drobná vylepšení v modulech přijatých i vydaných faktur a modulu Pokladna, které jistě oceníte při své každodenní práci.
Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace
17.0321.
6.2.2017 - WAK INTRA - pokladní doklady Lite pro živnostníky
Vážení,
pro drobné živnostníky jsem připravili v rámci systému
WAK INTRA aplikaci
Pokladna Lite, která slouží pro evidenci tržeb (příjmů) v režimu EET bez nutnosti pořizovat si drahé vybavení, jako je pokladna, tiskárna apod.
U nás Vám stačí k provozu pouze telefon, tablet nebo notebook a připojení k internetu. Vše ostatní již necháte na nás.
Zaevidování tržby u zákazníka provedete ve třech krocích:
1) přihlásíte se do systému
2) zadáte nový příjmový pokladní doklad s uvedením částky a emailem na zákazníka a
3) jedním kliknutím odešlete zaevidovaný příjem do systému EET a zároveň na email zákazníka.
Jak snadné, že?
Pokud se již dále nechcete trápit, jak problém EET vyřešit a neutratit tisíce, kontaktujte naše obchodní oddělení na tel. 251 612 552 nebo emailem na wakintra@waksystem.cz.
Podrobný návod, jak na EET ve WAK INTRA, nalezenete v dokumentu
WAK INTRA - Pokladní doklady Lite a EET.
26.1.2017 - WAK INTRA - legislativní aktualizace 2017
Vážení zákazníci,
připravili jsme pro vás aktualizaci systému WAK INTRA pro rok 2017, která přináší legislativní změny a dále nové funkce v modulu pokladna (evidenci EET) a modulu Zakázky (evidence zakázek pro cestovní služby).
Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace
17.0125.