Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
31.12.2017 Přehled aktualit 2017

21.12.2017 - PF´2018

20.10.2017 - WAK INTRA - Ukončení podpory původní verze modulu Zakázka Vážení zákazníci, blíží se termín ukončení podpory původního modulu Zakázka, který je k dispozici v menu Zakázka / Hlavní údaje zakázek a v menu Zakázka / Položky zakázek. Tyto dvě volby menu budou v následující legislativní aktualizaci systému WAK INTRA na přelomu roku odstraněny. Více se dozvíte z našeho newslleteru. Tým WAK System
19.10.2017 - WAK INTRA - aktualizace 17.1016 Vážení zákazníci, připravili jsem pro vás říjnovou aktualizaci systému WAK INTRA. Aktualizace přináší nové funkčnosti v modulech Aktivity, Zakázky, Vydané faktury, Bankovní výpisy a Pokladna. Systém byl dále obohacen o importy vydaných faktur ve formátu ISDOC. Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace 17.1016. Příjemnou práci Vám přeje Tým pracovníků WAK System
14.7.2017 - KISKAN 7.30 - WAK INTRA - letní aktualizace 17.0713 Vážení zákazníci, připravili jsem pro vás letní aktualizaci systému WAK INTRA. Kromě legislativních změn v modulu mezd a účetnictví, aktualizace přináší podporu dvou bankovních formátů (SEPA a ČNB Abo-K) a další drobná vylepšení v modulech vydaná faktura, sklad, pokladna. Nesmíme také opomenout zmínit doplnění nových funkcí do modulu Zakázka pro práci se zakázkami typu cestovních služeb (nový přehled, úprava importu z rezervačních systémů Amadeus a Galileo, přepočítávání částek při změně měny, apod.) Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace 17.0713. Příjemnou práci Vám přeje Tým pracovníků WAK System
10.4.2017 - KISKAN 7.30 - aktualizace pro rok 2017 Byla uvolněna k distribuci nové verze systému KISKAN 7.30. Podrobný popis změn naleznete v Zákaznickém portálu.
21.3.2017 - WAK INTRA - doplňková aktualizace 17.0321 Vážení zákazníci, doplňková aktualizace WAK INTRA vám přináší drobná vylepšení v modulech přijatých i vydaných faktur a modulu Pokladna, které jistě oceníte při své každodenní práci. Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace 17.0321.
6.2.2017 - WAK INTRA - pokladní doklady Lite pro živnostníky Vážení, pro drobné živnostníky jsem připravili v rámci systému WAK INTRA aplikaci Pokladna Lite, která slouží pro evidenci tržeb (příjmů) v režimu EET bez nutnosti pořizovat si drahé vybavení, jako je pokladna, tiskárna apod. U nás Vám stačí k provozu pouze telefon, tablet nebo notebook a připojení k internetu. Vše ostatní již necháte na nás. Zaevidování tržby u zákazníka provedete ve třech krocích: 1) přihlásíte se do systému 2) zadáte nový příjmový pokladní doklad s uvedením částky a emailem na zákazníka a 3) jedním kliknutím odešlete zaevidovaný příjem do systému EET a zároveň na email zákazníka. Jak snadné, že? Pokud se již dále nechcete trápit, jak problém EET vyřešit a neutratit tisíce, kontaktujte naše obchodní oddělení na tel. 251 612 552 nebo emailem na wakintra@waksystem.cz. Podrobný návod, jak na EET ve WAK INTRA, nalezenete v dokumentu WAK INTRA - Pokladní doklady Lite a EET.
26.1.2017 - WAK INTRA - legislativní aktualizace 2017 Vážení zákazníci, připravili jsme pro vás aktualizaci systému WAK INTRA pro rok 2017, která přináší legislativní změny a dále nové funkce v modulu pokladna (evidenci EET) a modulu Zakázky (evidence zakázek pro cestovní služby). Podrobnosti o aktualizaci naleznete jako obvykle v Zákaznickém portálu pod číslem aktualizace 17.0125.