Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
22.02.2017 Aktualizace WAK INTRA 17.0321

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Systémová změna ► formuláře Podmínky pro vyhledání - na všech vyhledávacích formulářích došlo k přepracování způsobu zobrazení a výběru více typů (typů položek, zakázek, faktur apod.)
 • nový způsob vybírání typů umožňuje jedním kliknutím na vrcholový typ označit naráz i všechny podtypy - přispívá to ke zrychlení ovládání systému. Další pozitivní změna je, že označené typy jsou stále viditelné.

Zakázka ► Zakázka / formulář Zakázka nebo formulář Položka Zakázky / tlačítko Kopie - zjednodušení ovládání dialogového okna
 • v dialogovém oknu pro kopírování zakázky nebo položky zakázky byl přidán přepínač, kterým se volí, zda bude zakázka (položka zakázky) vložena do nové nebo do existující zakázky (ukázka ovládání).
► Zakázka / formulář Zakázka / tlačítka Tvorba faktur a Tvorba skl.dokladů - přidána možnost provést hromadnou fakturaci / vyskladnění za všechny zakázky daného odběratele
 • v dialogovém okně pro tvorbu faktury/skl.dokladů přibyla možnost zvolit si zobrazení všech nevyfakturovaných/nevyskladněných položek od daného odběratele zakázky a provést hromadnou fakturaci/vyskladnění. Bližší popis ovládání naleznete v této příloze.

Vydané faktury ► Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tlačítko Nová úhrada / generovaný pokladní doklad - automatické doplnění způsobu platby do pokladního dokladu odpovídající platební podmínce uvedené na faktuře
 • pokud bude na vydané faktuře zadaná platební podmínka typu Tržby pokladnou, do generovaného pokladního dokladu se založí na celou částku faktury záznam do způsobů plateb odpovídající platební podmínce. U poukázek se zadanou hodnotou (např. SODEX 30Kč) se dopočítá nejvyšší počet možných poukázek a zbývající částka faktury bude uhrazena hotově.

Přijaté faktury ► Hlavní údaje faktur / formulář Přijatá faktura / Nová úhrada - nová funkce pro generování pokladního dokladu přímo z faktury
 • po kliknutí na tlačítko Nová úhrada bude uživateli nabídnuto vygenerování pokladního dokladu na částku salda faktury. Funkce je obdobná jako na vydaných fakturách.

Pokladna ► Pokladní doklady / Podmínky pro vyhledání - vyhledání pokladních dokladů dle stavu odeslání do EET
 • podmínky pro vyhledání základního seznamu byly rozšířeny o pole Stav EET. Hodnoty tohoto pole jsou: * Neodesláno - doklady nebyly odeslány do EET * Odesláno, neevidováno - doklady byly odeslané do EET, ale nedostaly kód FIK * Evidováno - doklady obdržely kód FIK
► Pokladní doklady / formulář Pokladní doklad - změna umístění bočních oken zpráv
 • došlo ke změně polohy oken se zprávami, které zobrazují informace o stavu dokladu, způsoby platby, informace o EET apod., tak, aby se okna nepřekrývala a byla viditelná i na monitoru velikosti 17"
► Pokladní doklady / formulář Pokladní doklad - předvyplnění organizace dle nastaveného parametru Organizace pokladních dokladů
 • při ručním pořizování pokladního dokladu se bude nabízet organizace z parametru. Tato funkcionalita se zvláště hodí pro firmy zabývající se drobným prodejem přes pokladnu.
► Pokladní doklady / formulář Položka pokladního dokladu - nabízení typu pokladního dokladu Skladový doklad dle katalogové položky
 • pokud je zadávaná položka v katalogu položek označena jako skladová, automaticky se bude nabízet jako typ pokladní položky Skladový doklad. Tato funkce zrychluje zadávání pokladních dokladů určených následně ke generování skladových dokladů (vyskladnění prodaného zboží ze stavů). Tato funkčnost je podmíněna nastavením uživatelského parametru Nastavit typ položky pokladního dokladu dle katalogové položky
► Pokladní doklady / seznamy Kniha pokladních dokladů a Stavy pokladen - zobrazování zůstatků hotovosti a ostatních způsobů plateb
 • seznamy byly rozšířeny o sloupec zobrazující zůstatek v hotovosti za pokladní doklad a o sloupec Platby, který zobrazuje částku alternativních způsobů úhrad pokladních dokladů.
► Pokladní doklady / seznam Pokladní doklady-seznam způsoby platby - nový přehled zobrazující alternativní způsoby úhrad pokladních dokladů
 • tento seznam je také možné zobrazit v členění po jednotlivých způsobech plateb. Docílíte toho zvolením setřídění Skupina - Pokladna, Způs.platby. Seznam zobrazuje počet i částku jednotlivých způsobů plateb a hodí se pro inventuru pokladny.
► Pokladní doklady / Zpracování / Tvorba skl.dokladu / seznam Tvorba skladových dokladů - upravení funkce generování skladových dokladů z pokladen
 • pokud budou do výběru ke generování skladových dokladů zaškrtnuty položky jak příjmových, tak výdajových pokladních dokladů, budou vytvořeny pouze skladové doklady dle vybraného typu - při vybraném typu skladového dokladu příjemka (vratka) budou generovány skladové doklady pouze z výdajových pokladních dokladů, při vybraném typu skladového dokladu výdejka (prodejka) budou generovány skladové doklady pouze z příjmových pokladních dokladů.

Zaměstnanci ► Změna částky daňového zvýhodnění na 2. a 3. dítě (menu Mzdy / Číselníky mezd / Hodnoty mzdových složek)
 • V číselníku byly provedeny nastavení následujících hodnot mzdových konstant s platností od 1.7.2017: MZS 2552 (2. dítě - daňové zvýhodnění) - hodnota 1 617,- Kč MZS 2553 (3. dítě - daňové zvýhodnění) - hodnota 2 017,- Kč

Systém ► Parametry systému / skupina parametrů Uživatelská nastavení - nový parametr Organizace pokladních dokladů
 • organizace zadaná v tomto parametru se bude přednabízet na ručně pořizovaných pokladních dokladech
► Parametry systému / skupina parametrů Uživatelská nastavení - nový parametr Nastavit typ položky pokladního dokladu dle katalogové položky
 • při zaškrtnutém parametru bude položka, označená v katalogu položek jako skladová, vložena do pokladního dokladu s typem Skladový doklad