WAK System, s.r.o.
Zákaznické centrum
Centrum zákaznické podpory
Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
19.10.2017
Aktualizace WAK INTRA 17.1016
<<<
předchozí aktualizace
následující aktualizace
>>>
Aktivity
► Generování zakázky z činnosti (menu Aktivity / Čnnosti / formulář Činnost)
 •
pomocí tlačítka
Zakázka
na formuláři lze vygenerovat položku do nové nebo existující zakázky. Pokud je v činnosti vyplněn úkol alias katalogová položka, bude se tato položka přednabízet do generování.
Zakázka
► Úprava funkce tvorby zakázky z AIR/MIR souborů ( menu Zakázky/Zpracování/ Importy z AIR/MIR souborů)
 •
importní funkce byla rozšířena o tyto vlastnosti: - označení služby AIR typu refundace kódem ZZZZZZ - pokud je v AIR službě uveden poplatek za platku kartou, bude částka poplatku při generování zakázky přidána k dané osobě jako další příplatek za letenku
► Nové třídení (seskupení) seznamu
Přehled cestovních služeb
dle odběratelů (menu Zakázka / Podmínky pro vyhledání / seznam Přehled cestovních služeb / setřídit dle Skupina-organizace,služba)
 •
nové třídění zobrazí informace seskupeně za jednotlivé odběratele, takže hned uvidíte celkovou částky za jenotlivé služby
► Rozšíření seznamu
Přehled cestovních služeb dle osob
o další údaje (menu Zakázky / Podmínky pro vyhledání / seznam Přehled cestovních služeb dle osob)
 •
seznam byl rozšířen o název odběratele, jméno odpovědné osoby, datum vytvoření specifikace, kód položky
► Hromadné zadávání položek zakázky (menu Zakázka / formulář Nová zakázka nebo Nová položka zakázky)
 •
uživatelským parametrem lze zapnout zjednodušené hromadné zadávání položek formou tabulky. Položky z katalogu lze vybírat obvyklým způsobem - pomocí kódu nebo názvu.
► úprava formátování poznámky o požadovaných pracech na autoservisních zakázkách (menu Zakázky / formulář Zakázka / tiskový výstup Zakázkový list)
 •
na tiskovém výstupu
Zakázkový list
pro zakázky typu Autoservis byl změněn styl poznámkového pole
Požadované práce
tak, aby reagovalo na uživatelské formátování textu pomocí klávesy Enter
Podrobný popis vlastností a funkcí v novém modulu Zakázka je ke stažení ve
formátu PDF
Sklad
► rozšíření počtu des.míst částky na vydaných objednávkách (menu Sklad / Vydané objednávky / formulář Položka vydané objedávky)
 •
formát polí
Cena/MJ
a
Cena celkem
byl rozšířen na ze dvou tři desetinná místa.
Vydané faktury
► Nabízení kontaktních e-mailů pro zasílání faktur v elektronické podobě PDF (menu Vydané faktury / Zpracování / Posílání mailu / seznam faktur)
 •
v zobrazeném seznamu faktur se do pole
Spoje
zobrazuje u e-mailů určených pro zasílání faktur symbol ►. Označení e-mailových spojení pro tento účel se provádí přímo u konkrétní osoby v menu Organizace zaškrtnutím příznaku
Pro fakturace
.
Přijaté faktury
► Import faktur formátu ISDOC
 •
systém byl obohacen o importy faktur ve formátu ISDOC. Import faktur se standardně provádí v menu
Přenosy / Import dat
.
Pokladní doklady
► Nabízení kontaktních e-mailů pro zasílání pokladních dokladů v elektronické podobě PDF (menu Pokladna / formulář Pokladní doklad / tiskový výstup)
 •
na tiskovém výstupu pokladního dokladu se v nastavení parametrů pro tisk do pole
Spojení
zobrazuje u e-mailů určených pro zasílání pokladních dokladů symbol ►. Označení e-mailových spojení pro tento účel se provádí přímo u konkrétní osoby v menu Organizace zaškrtnutím příznaku
Pro pokladní doklady
.
Bankovní výpisy a platby
► Rozdělení velkého bankovního výpisu na menší (menu Bankovní výpisy / formlář Bankovní výpis / nové tlačítko Rozdělení)
 •
tlačítko Rozdělení je aktivní v případě, že má výpis více jak 100 položek. Kliknutím na tlačítko dojde k rozdělení daného výpisu na více výpisů po 100 položkách na maximálně deset výpisů. Čísla nových výpisů se budou složena z čísla původního výpisu doplněná o pořadovou číslici 1 až 9. Původní číslo výpisu bude doplněno o pořadovou číslici 0.
Organizace
► Rozlišení u spojení typu E-mail, pro jaký účel se má přednabízet (menu Organizace / formulář Organizace / formulář Organizace-Spojení)
 •
na formulář přibyly tři zaškrtávací pole: Pro obchodní účely, Pro fakturaci, Pro pokladní doklady. V závislosti na zaškrtnutých příznacích se bude daný e-mail zobrazovat v seznamu
Vybraných dokladů
nebo se bude nabízet pro zasílání faktur či pokladních dokladů ve formátu PDF.
► Přidání e-mailového spojení do seznamu Organizace - vybrané doklady (menu Organizace / Seznamy / seznam Vybrané doklady)
 •
seznam byl rozšířen o zobrazení všech e-mailových spojení, které jsou typu E-mail a mají zaškrtnutý příznak
Pro obchodní sdělení
na formuláři
Organizace-Spojení
.
Systém
► Nový parametr
Zjednodušené zadávání položek zakázky
(menu Parametry systému / skupina parametrů Uživatelská nastavení)
 •
tento parametr zapíná hromadné zadávání položek na zakázce, položky se zadávají v tabulce
Copyright (c) 2007-2025, WAK System s r.o.