WAK System, s.r.o.
Zákaznické centrum
Centrum zákaznické podpory
Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
17.03.2020
Doplnění aktualizace WAK INTRA 20.0101
<<<
předchozí aktualizace
následující aktualizace
>>>
Popis doplňující aktualizace WAK INTRA verze 20.0101
Zakázka
► Úprava seznamů pro tvorbu skladových dokladů a tvorbu faktur (menu Zakázky / Zpracování / Tvorba faktur nebo Tvorba skl. dokladů)
 •
na formuláři
Podmínky pro vyhledání
je v části
Stav
zaškrtnutá vždy jedna z doporučené volby pro tvorbu skladového dokladu nebo faktury
 •
na seznamech pro tvorbu skladových dokladů a faktur došlo k vypuštění některých sloupců, aby se seznamy vešly na obrazovky celé. Zároveň došlo ke změně pořadí některých sloupců.
 •
na obou seznamech také přibyl sloupec, do kterého je možné zadat množství položky pro vyskladnění nebo fakturaci.
 •
do seznamu pro
tvorbu skladových dokladů
byly přidány sloupce zobrazující celkovou volnou zásobu a zásobu na uživatelském skladu
Zakázka - cestovní služby
► Rozšíření podmínek pro vyhledání přehledu
Seznam osob a cen
(menu Zakázky / Podmínky pro vyhledání - seznam Zakázky-seznam osob a cen)
 •
podmínky byly rozšířeny o možnost vyhledávat dle kódu, názvy a popisu fakturační položky, tj. té položky služby, která je zadaná u osob.
 •
přehled
Seznam osob a cen
byl rozšířen o sloupce
Popis položky zakázky-vazba
a
Kód položky-vazba
. Toto jsou fakturační položky služby zadané u osob.
Sklad
► Podpora EDI komunikace (menu Sklad / Vydané objednávky / formulář Vydaná objednávka / tlačítko Export EDI)
 •
systém byl rozšířen o možnost zasílání vydaných objednávek ve formátu EDI. Pro bližší informace o integraci EDI šablony vydaných objednávek kontaktujte
obchodní oddělení
.
Vydané faktury
► Automatické podepisování pdf faktur elektronickým podpisem (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tlačítko PDF/ISODC)
 •
v dialogovém okně pro tvorbu PDF dokumentu je ve výchozím stavu zaškrtnutý příznak
Podepsat
. Pokud uživatel má v systému zadán el. podpis, automaticky se mu nabídne do pole
Certifikát
. Uživatel jen zadá heslo a vygeneruje pdf.
Upozornění: systém si zadané heslo (i když není v dialogovém okně zobrazeno) pamatuje až do ukončení relace WAK INTRA - do odhlášení. Výrazně se tím zjednoduší opakované podepisování dalších faktur!
► Podpora EDI komunikace (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tlačítko PDF/ISODC)
 •
formát ISDOC byl rozšířen o parametry pro podporu EDI komunikace. Pro bližší informace o integraci EDI šablony vydaných faktur kontaktujte
obchodní oddělení
.
Přijaté faktury
► Podpora EDI komunikace (menu Přenosy / Import dat)
 •
formát ISDOC byl rozšířen o parametry pro podporu EDI komunikace. Pro bližší informace o integrace EDI šablony přijatých faktur kontaktujte
obchodní oddělení
.
Pokladna
► Číslo provozovny EET (menu Pokladna / Pokladní doklad / Tisk)
 •
číslo provozovny se zobrazuje na tiskovém výstupu příjmových pokladních dokladů v části, kde jsou informace o vlastní organizaci
► Úprava funkce importu pokladních dokladů (menu Přenosy / Import dat / Pokladní doklady)
 •
při importu pokladních dokladů hrazených jiným způsobem platby než hotově (poukázka, karta, stravenka apod.), bude tento způsob platby zapsán do pokladního dokladu
Copyright (c) 2007-2025, WAK System s r.o.