Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
17.03.2020 Doplnění aktualizace WAK INTRA 20.0101

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Popis doplňující aktualizace WAK INTRA verze 20.0101
Zakázka ► Úprava seznamů pro tvorbu skladových dokladů a tvorbu faktur (menu Zakázky / Zpracování / Tvorba faktur nebo Tvorba skl. dokladů)
 • na formuláři Podmínky pro vyhledání je v části Stav zaškrtnutá vždy jedna z doporučené volby pro tvorbu skladového dokladu nebo faktury
Podmínky pro vyhledání položek zakázek
 • na seznamech pro tvorbu skladových dokladů a faktur došlo k vypuštění některých sloupců, aby se seznamy vešly na obrazovky celé. Zároveň došlo ke změně pořadí některých sloupců.
 • na obou seznamech také přibyl sloupec, do kterého je možné zadat množství položky pro vyskladnění nebo fakturaci.
 • do seznamu pro tvorbu skladových dokladů byly přidány sloupce zobrazující celkovou volnou zásobu a zásobu na uživatelském skladu

Zakázka - cestovní služby ► Rozšíření podmínek pro vyhledání přehledu Seznam osob a cen (menu Zakázky / Podmínky pro vyhledání - seznam Zakázky-seznam osob a cen)
 • podmínky byly rozšířeny o možnost vyhledávat dle kódu, názvy a popisu fakturační položky, tj. té položky služby, která je zadaná u osob.
 • přehled Seznam osob a cen byl rozšířen o sloupce Popis položky zakázky-vazba a Kód položky-vazba. Toto jsou fakturační položky služby zadané u osob.

Sklad ► Podpora EDI komunikace (menu Sklad / Vydané objednávky / formulář Vydaná objednávka / tlačítko Export EDI)
 • systém byl rozšířen o možnost zasílání vydaných objednávek ve formátu EDI. Pro bližší informace o integraci EDI šablony vydaných objednávek kontaktujte obchodní oddělení.

Vydané faktury ► Automatické podepisování pdf faktur elektronickým podpisem (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tlačítko PDF/ISODC)
 • v dialogovém okně pro tvorbu PDF dokumentu je ve výchozím stavu zaškrtnutý příznak Podepsat. Pokud uživatel má v systému zadán el. podpis, automaticky se mu nabídne do pole Certifikát. Uživatel jen zadá heslo a vygeneruje pdf.
Upozornění: systém si zadané heslo (i když není v dialogovém okně zobrazeno) pamatuje až do ukončení relace WAK INTRA - do odhlášení. Výrazně se tím zjednoduší opakované podepisování dalších faktur!
► Podpora EDI komunikace (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tlačítko PDF/ISODC)
 • formát ISDOC byl rozšířen o parametry pro podporu EDI komunikace. Pro bližší informace o integraci EDI šablony vydaných faktur kontaktujte obchodní oddělení.

Přijaté faktury ► Podpora EDI komunikace (menu Přenosy / Import dat)
 • formát ISDOC byl rozšířen o parametry pro podporu EDI komunikace. Pro bližší informace o integrace EDI šablony přijatých faktur kontaktujte obchodní oddělení.

Pokladna ► Číslo provozovny EET (menu Pokladna / Pokladní doklad / Tisk)
 • číslo provozovny se zobrazuje na tiskovém výstupu příjmových pokladních dokladů v části, kde jsou informace o vlastní organizaci
► Úprava funkce importu pokladních dokladů (menu Přenosy / Import dat / Pokladní doklady)
 • při importu pokladních dokladů hrazených jiným způsobem platby než hotově (poukázka, karta, stravenka apod.), bude tento způsob platby zapsán do pokladního dokladu
Způsob platby pokladního dokladu