WAK System, s.r.o.
Zákaznické centrum
Centrum zákaznické podpory
Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
22.01.2021
Aktualizace WAK INTRA 21.0125
<<<
předchozí aktualizace
následující aktualizace
>>>
INFORMACE O PŘEDCHOZÍ AKTUALIZACI
Podzimní aktualizace přinesla několik podstatným změn, na které bychom Vás rádi znovu upozornili:
 •
výrazná změna grafického designu
 •
ikony pro přímý přístup do všech modulů z úvodní obrazovky, tzv. Panel rychlého přístupu
 •
změna zobrazení stavu a zůstatku pokladny na seznamech
a dále nové funkčnosti a seznamy v modulech Zakázka, Sklad, Vydané/Přijaté faktury a Účetnictví.
Podrobný popis změn podzimní aktualizace naleznete pod číslem verze 20.1026
.
Zakázka
► Zobrazování hodnoty marže na finančním přehledu zakázek (menu Zakázky / Zakázky / seznam Zakázky-seznam)
 •
na základním seznamu zakázek zobrazeném s filtrem
Finanční přehled-Nákupní ceny
se nově počítá plánovaná a skutečná marže dle vzorce (prodejní cena bez DPH - nákupní cena)/prodejní cena bez DPH.
► Přenášení poznámky při importu zakázky z EDI (menu Přenosy / Import dat)
 •
importní struktura EDI formátu byla rozšířena o přenášení poznámky. Informace se zapisuje do pole
Poznámka
na hlavičce zakázky
Vydané faktury
► Úprava tiskového výstupu Zákaznický účet (zápočet organizací) (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / seznam Zákaznický účet/Upomínka)
 •
sestava zákaznického účtu proti sobě započítává faktury dle fakturační organizace (dříve dle organizace odběratele)
► Doplnění exportu faktury formátu ISDOC o skladový doklad (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / tlačítko PDF/ISDOC / generování faktury s volbou ISDOC)
 •
pokud jsou přímo na položkách vydané faktury uvedeny skladové doklady nebo pokud je vazba na skladový doklad udělána přes zakázku, bude generovaný soubor formátu ISDOC obsahovat seznam čísel skladových dokladů
► Zobrazení částky recyklačního příspěvku na zpětný odběr elektrozařízení na tiskovém výstupu faktury (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / formulář Vydaná faktura / Tisk nebo PDF)
 •
vzhledem k tomu, že dosud nebyla ze strany Ministerstva životního prostředí vydána prováděcí vyhláška k přijatému zákonu, provádíme zobrazení částky recyklačního příspěvku na tiskových výstupech faktur nebo výstupu do PDF pouze na vyžádání.
Bankovní výpisy
► Přesunutí pole
Typ
do hlavní části formuláře (menu Bankovní výpisy / formulář Položka bankovního výpisu)
 •
pole
Typ
, kterým se rozlišuje o jakou položku BV se jedná (přijatá faktura, vydaná faktura, ostatní platba), byl přesunut z části
Doklad
přímo do hlavní části formláře. Je tak přístupný hned v prvním kroku zadávání položky BV.
Majetek
► Zvýšení limitu pro zatřídění do hmotného majetku (menu Majetek / Evidence majetku / formulář Majetek)
 •
s ohledem na zvýšení limitní částky pro zařazení samostatných movitých věcí do kategorie hmotného majetku ze 40tis. na 80 tis. s možností tuto změnu použít na již pořízený majetek od 1.1.2020 nedošlo v systému k žádné úpravě. Pokud budete uplatňovat tuto změnu, bude nutné stávající majetek smazat včetně existujících účetních a daňových odpisů a založit znovu (přeřazení majetku z jednoho typu do druhého není možné).
► Zavedení mimořádných odpisů pro 1. a 2. odpisovou skupinu (menu Majetek / Evidence majetku / formulář Majetek)
 •
pro využití mimořádných odpisů je možné využít na formuláři odpisové skupiny
1m doba:12
nebo
2m doba:24
a způsob odpisů
Rovn.měs.
Pokud budete uplatňovat tuto změnu zpětně u majetku pořízeného od 1.1.2020, bude potřeba smazat účetní a daňové odpisy.
Zaměstnanci
► Modul Zaměstnanci a legislativní změny 2021
 •
systém byl doplněn a upraven o legislativní změny platné pro rok 2021. Jedná se zejména o číselníky mezd, kalendář, výpočet mezd a tiskové výstupy. Podrobný popis změn naleznete v dokumentu
Změny 2021 v modulu Zaměstnanci
.
► Nový seznam pro sledování dovolené 2021 (menu Zaměstnanci / Mzdy / Výsledky výpočtů)
 •
pro sledování nároků a čerpání dovolené v roce 2021 slouží seznam
Přehled čerpání dovolené 21
. Seznam pro sledování dovolené v období do roku 2020 se přjemenoval na
Přehled čerpání dovolené 20
.
► Úprava exportu přehledu Příloha k žádosti o dávku (menu Zaměstnanci / Mzdy / Pracovní poměry)
 •
v případě generování žádosti o dávku při ošetřování člena rodiny se do xml souboru neexportuje bankovní účet.
► Úprava předvyplnění státu u přechodného bydliště zaměstnance (menu Zaměstnanci / Personalistika / Personální údaje / formulář Zaměstnanec - část Adresa)
 •
při zakládání nového zaměstnance se automaticky nevyplní stát přechodného bydliště
► Nový typ docházky pro zadání dovolené v kalendáři (menu Zaměstnanci / Mzdy / Docházka / Kalendář pracovníka)
 •
Pro čerpání dovolené pro rok 2021 přibyl do kalendáře nový typ docházky
DO-dovolená - hodiny čerpání
. Čerpání převedené dovolené roku 2020 je nutno čerpat pomocí typu docházky
DO-dovolená do 2020
.
Copyright (c) 2007-2025, WAK System s r.o.