Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
26.09.2016 Aktualizace WAK INTRA 16.0810

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Zakázky Oborové řešení cestovní služby Modul zakázka nově obsahuje oborové řešení Cestovní služby, díky čemuž je možné v systému evidovat požadavky zákazníků na poskytnutí služby jako je prodej letenek, vlakových a autobusových jízdenek, pojištění, ubytování apod. Velkým přínosem je napojení na rezervační systém Galileo. Oborové řešení pro cestovní služby zahrnuje: • import letenek z rezervačního systému Galileo ve formátu MIR • evidence ostatních cestovních služeb, např. vlakové, autobusové cesty, pojištění, pronájem auta, ubytování apod. • rozšíření formuláře položky zakázky o seznam osob, destinací a cen • rozšíření podmínek pro vyhledání o nové údaje - osoby, destinace, ceny, poskytovatel služby ... • nové tiskové výstupy Zakázkový přehled služeb, Položkový přehled služeb, Zákaznický přehled služeb, Přehled destinací, Přehled osob. • nový číselník destinací Pro bližší informace ohledně implementace nového oborového řešení kontaktujte obchodní oddělení.
Vydaná faktura ► Seznamy / nové seznamy faktur Hlavní údaje a Položky - přidány dva základní seznamy faktur • nové přehledy Vydané faktury-seznam a Vydané faktury-seznam položek jsou výrazně rychlejší, nabízejí větší možnosti filtrování a v neposlední řadě lze podmínky výběru uložit do menu Přehledu pro opakované použití. ► Seznamy / Podmínky pro vyhledání - rozšířeno vyhledání dle odpovědné osoby nebo skupiny osob za odběratele • přiřazení odp. osoby nebo skupiny osob danému odběrateli se provádí přímo na kartě organizace ► Zpracování / Posílání mailu / Seznam faktur pro mail - změna formuláře pro nastavení podmínek generování a odesílání faktur • formulář s podmínkami pro generování pdf se nově zobrazuje jako dialogové okno až po kliknutí na tlačítko Tvorba. Toto dialogové okno se bude nově zobrazovat také přímo na zakázce při fakturaci položek ze zakázky. ► Zpracování / Export pro Intrastat /seznam Položky faktur - úprava výpočtu hodnot komodit, vstupujících do výkazu Intrastat dle celního zákona • pro položky dokladů s datem vystavení od 1.8.2016 se již nenabízí možnost si vybrat pro jednotlivé měny kurz pro výpočet, ale použije se kurz z daného dokladu
Přijatá faktura ► Seznamy / Podmínky pro vyhledání - rozšířeno vyhledání dle odpovědné osoby nebo skupiny osob za dodavatele • přiřazení odp. osoby nebo skupiny osob danému dodavateli se provádí přímo na kartě organizace ► Seznamy / nové seznamy faktur Hlavní údaje a Položky - přidány dva základní seznamy faktur • nové přehledy Přijaté faktury-seznam a Přijaté faktury-seznam položek jsou výrazně rychlejší, nabízejí větší možnosti filtrování a v neposlední řadě lze podmínky výběru uložit do menu Přehledu pro opakované použití. ► Zpracování / Export pro Intrastat /seznam Položky faktur - úprava výpočtu hodnot komodit, vstupujících do výkazu Intrastat dle celního zákona • pro položky dokladů s datem vystavení od 1.8.2016 se již nenabízí možnost si vybrat pro jednotlivé měny kurz pro výpočet, ale použije se kurz z daného dokladu
Účetnictví ► Souvztažnosti-NOVÉ - byla zpřístupněna evidence souvztažností přepracovaná do nového designu • V příští aktualizaci bude původní verze tohoto číselníku ze systému odstraněna. ► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Přiznání k DPH (vzor 20) - do výpočtu formuláře DPH byly zahrnuty nové kódy DPH pro režim PDP č. 21 ► Přiznání DPH / Formuláře / seznam Kontrolní hlášení - upraven seznam pro kontrolní hlášen, aby zobrazoval položky s novými kódy DPH pro režim PDP č. 21
Organizace ► Organizace / formulář Organizace - nová pole pro definování odpovědné osoby • v části Odpovědná osoba lze přiřadit k odběrateli konkrétního zaměstnance nebo skupinu zaměstnanců jako odpovědné osoby za odběratele
Číselníky ► Destinace - číselník destinací využívající se při evidenci cestovních služeb ► Kódy DPH - přidání kódů DPH pro zadání nového režimu PDP č.21 - přístup k sítím elektronických komunikací
Přenosy ► Podpora mobilních terminálů v modulech Zakázky a Sklad • pomocí mobilního terminálu a aplikace WAK INTRA Terminál lze zpracovávat objednávky zákazníků a provádět příjem a vyskladnění položek. Více se dočtete v manuálu formátu PDF.