WAK System, s.r.o.
Zákaznické centrum
Centrum zákaznické podpory
Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
28.05.2018
Aktualizace WAK INTRA 18.0605
<<<
předchozí aktualizace
následující aktualizace
>>>
Podpora GDPR v systému WAK INTRA
25. května 2018 vstoupilo v platnost nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů (dále jen GDPR). S ohledem na tyto změny byly do systému doplněny formuláře a funkce, které pomáhají uživatelům naplňovat podmínky z nařízení vyplývající.
Detailní popis změn je uveden v dokumentu
WAK INTRA-GDPR
ve formátu PDF.
DETAILNÍ POPIS ZMĚN AKTUALIZACE
Systém
► Export do XLS (celý systém)
 •
upravena funkce exportu do xls s ohledem na předávání formátování sloupců do MS Excel.
► Převzetí práv a parametrů při kopii uživatele (menu Systém / Přístupová oprávnění / Uživatelé)
 •
při vytváření nového přístupu do systému pomocí tlačítka
Kopie
si lze zvolit, zda se (ne)mají zkopírovat práva a parametry od původního uživatelského přístupu.
► Vynucení změny hesla po přihlášení (menu Systém / Přístupová oprávnění / Uživatelé)
 •
na formuláři pro správu uživatelského přístupu lze zaškrtnutím vynutit povinnou změnu hesla při další přihlášení.
► Funkce pro podporu GDPR (menu Systém / GDPR)
 •
do systému přibyly tři volby v menu - Důvody, Pravidla a Povolení. Detailní popis jednotlivých formulářů naleznete v dokumentu
WAK INTRA-GDPR
.
Zakázky
► Přidání informace o vystavených vydaných objednávkách (menu Zakázky / formulář Zakázka / seznam Vydané objednávky (ve spodní části formuláře)
 •
na formulář
Zakázka
přibyl odkaz na vystavené vydané objednávky k dodavateli. Zobrazuje se počet vydaných objednávek, po kliknutí na odkaz se zobrazí seznam položek vydaných objednávek.
Sklad
► Změna třídění nákupních cen na vydaných objednávkách (menu Sklad / Vydané objednávky / formulář Vydaná objednávka)
 •
bylo upraveno třídění nákupních cen položky při zadávání vydaných objednávek na dodavatelský kód položky, měna, datum platnosti (sestupně) a cena.
Vydané faktury
► změna kódování generování faktur do PDF (menu Vydané faktury / formulář Vydaná faktura / tlačítko PDF/ISDC)
 •
došlo ke změně kódování generovaného dokumentu pdf tak, aby text z PDF faktury bylo možno kopírovat pomocí standardních funkcí
Kopírovat
(Ctl+C) a
Vložit
(Ctl-V)
► Oprava třídění seznamu Přiznání DPH (menu Vydané faktury / Hlavní údaje faktur / seznam Přiznání DPH)
 •
oprava nastavení třídění seznamu dle zvoleného nastavení na vyhledávacím formuláři
► Rozšíření formátu exportu faktur pro komunikace s Českou poštou pro dodání balíku (menu Vydané faktury / Zpracování / Tvorba CSV souboru)
 •
export faktur do formátu csv pro Českou poštu byl rozšířen o nový formát
ČP-Česká pošta - Balík na poštu
. Stávající formát
ČP-Česká pošta
byl přejmenován na
ČP-Česká pošta - Balík do ruky
.
► Nový formát exportu faktur pro komunikaci se systémem Stormware (Pohoda) (menu Vydané faktury / Zpracování / Tvorba CSV souboru)
 •
export faktur byl rozšířen o nový formát
Stormware (XML)
, který umožňuje zasílání vydaných faktur do systému Pohoda ve formátu XML. Export je funkční jak pro českou, tak pro slovenskou verzi.
Účetnictví
► Tisk seznamu nespárovaných účetních dokladů (menu Účetnictví / Párování účetních položek / seznam nespárovaných účetních dokladů)
 •
s přechodem na bezrámovou verzi WAK INTRA došlo ke změně způsobu tisku tzv. půlených formulářů. Proto na seznam nespárovaných účetních dokladů přibylo do horní ovládací lišty tlačítko
Tisk
, pomocí které lze zobrazený seznam vytisknout.
► Vypořádání archivních účtů před tvorbou roční uzávěrky (menu Účetnictví / Roční uzávěrka / seznam Převodové vztahy)
 •
před spuštěním roční uzávěrky je potřeba vypořádat účty, které mají ukončenou platnost v daném roce. Pro zjištění, o které účty se jedná, lze využít seznam
Převodové vztahy
. Účty s ukončenou platností jsou zobrazeny červeně.
Platby
► Přidání vyhledání položek plateb dle střediska (menu Platby / Ostatní platby / Podmínky pro vyhledání a menu Platby / Platební kalendář / Podmínky pro vyhledání)
 •
do formuláře pro vyhledání ostatních plateb a do platebního kalendáře byla přidána možnost na vyhledání za kód střediska.
► Tisk platebního kalendáře (menu Platby / Platební kalendář / seznam položek k placení)
 •
s přechodem na bezrámovou verzi WAK INTRA došlo ke změně způsobu tisku tzv. půlených formulářů. Proto na formulář
Platební kalendář
přibylo do horní ovládací lišty tlačítko
Tisk
, pomocí kterého lze vytisknout zobrazené položky plat.kalendáře.
Zaměstnanci
► Označení hlavního bankovního účtu pro výběr do
Přehledu o výši pojistného
(menu Zaměstnanci / Mzdy / Výpočet mezd / podmínky pro vyhledání seznamu Přehled o výši pojistného)
 •
bankovní účet organizace, označený v katalogu organizací jako hlavní, je označen ve výběrovém poli
Bankovní účet
na vyhledávacím formuláři symbolem ►
► Evidence zdravotního volna (menu Zaměstnanci / Mzdy )
 •
do mzdové agendy přibyla možnost evidovat zdravotní volno. Detailní popis nových mzdových složek a způsob evidence je popsán v dokumentu
WAK INTRA-Mzdy-Zdravotní volno
.
Copyright (c) 2007-2025, WAK System s r.o.