Centrum zákaznické podpory Aktuality, přehled aktualizací, často kladené otázky
Aktualita
19.06.2019 Aktualizace WAK INTRA 19.0625

<<< předchozí aktualizace následující aktualizace >>>
Zakázky ► Generování vydané objednávky (menu Zakázka / formulář Zakázka / tlačítko Tvorba objednávek)
 • tato funkce slouží k objednání nedodaného množství položek dané zakázky bez ohledu na volnou zásobu.
► Úprava zadání nákladu k položce zakázky (menu Zakázka / Zakázka /formulář Položka zakázky / Náklady)
 • upravena funkce přiřazení nákladu k položce při zadávání nové položky
► Funkce pro tzv. vypořádání položky zakázky (menu Zakázka / Zakázka / formulář Položka zakázky /tlačítko Kopie)
 • při kopii položky zakázky je možné v dialogovém okně zaškrtnout volbu Vypořádání položky. Tato volba při kopii provede následující: - zkopíruje položku do nové nebo existující zakázky - otočí znaménko u množství - nastaví vazbu mezi zdrojovou a cílovou položkou (vazba je vidět při zobrazení údajů Stav na položce zakázky) Funkce může sloužit např. pro zjednodušení evidence při vracení zboží.
Zakázky - cestovní služby ► Úprava parsování souborů AIR (menu Zakázka / Zpracování / Importy z MIR souborů)
 • parsování AIR souborů bylo upraveno, aby se naimportovaly rezervace bez čísla letenek a EMD s tzv. neaktivním segmentem

Sklad ► Nová funkce pro tvorbu příjmových skladových dokladů z přijaté faktury (menu Sklad / Tvorba skl. dokladů / Doklady z přij.fakt.)
 • pomocí této volby lze vytvářet příjmové skladové doklady přímo z položek přijaté faktury
► Nová funkce pro hromadnou tvorbu vydaných objednávek (menu Sklad / Vydané objednávky / Tvorba vyd.objednávek)
 • pomocí této funkčnosti lze provést hromadnou tvorbu vydané objednávky s možností zadat u každé položky její množství. Navíc tato funkce umožňuje objednat množství položek přesně dle požadavku ze zakázky bez ohledu na volnou zásobu. Podrobný návod naleznete v dokumentu Tvorba vydané objednávky.

Vydané faktury ► Nové seznamy - obraty dle položek (menu Vydané faktury / Seznamy / seznamy Dle pol.-měs.obraty, Dle pol.-kvart.obraty)
 • dva nové seznamy zobrazují fakturované množství položek bez ohledu na MJ (všechna množství jsou sečtena dohromady). Seznamy lze seskupit za Položky, Položky a organizace, Organizace a položky, Organizace.

Přijaté faktury ► Nová funkce pro tvorbu příjmových skladových dokladů z přijaté faktury (menu Přijaté faktury / Zpracování / Tvorba skl. dokladů)
 • pomocí této volby lze vytvářet příjmové skladové doklady přímo na základě položek přijaté faktury

Katalog položek ► Rozšíření seznamu vyhodnocení položek o výpočet zásoby dle požadavku ze zakázky (menu Katalog položek / Seznamy / seznam Položky-vyhodnocení)
 • do nového sloupce Přebývá/Zbývá Zakázka se napočítává rozdíl hodnot sloupců Požadavek ze zakázek - Objednáno. Záporná hodnota ve sloupci znamená, že na skladě není dostatečné množství položky k vykrytí požadavků ze zakázek.
 • pokud je na vyhledávacím formuláři Podmínky pro vyhledání - Položky zaškrtnutý příznak Zakázka, zobrazí se v seznamu pouze položky, které je potřeba objednat dle požadavků ze zakázek (sloupec Přebytek/Zbývá Zakázka je záporné číslo).

Organizace ► Vyhledání spojení na osoby dle data vložení nebo změny údajů (menu Organizace / Seznamy / Spojení)
 • podmínky pro vyhledání byly rozšířeny o možnost vyhledávat spojení k osobám dle jejich data vložení do systému nebo dle data změny údajů

Zaměstnanci ► Změna nabízení e-mailových adres pro zasílání mezd v PDF (menu Zaměstnanci / Mzdy / Výsledky výpočtů / seznam Výplatní pásky-export PDF)
 •při prvním zobrazení seznamu budou zaškrtnuty pouze řádky zaměstnanců, kteří mají v personální části u e-mailu zaškrtnutý příznak Pro mzdy.
 • došlo k rozšíření funkčnosti tlačítek v horní části seznamu:
Označit vše - označí všechny řádky, u kterých je aktuálně ve sloupci Spoje uvedený e-mail
Odoznačit vše - odstraní zaškrtnutí u všech řádků
Označit PRO MZDY - načte do sloupce Spoje znovu e-maily z Personalistiky (může dojít ke změně již vybraných e-mailů) a označí pouze řádky pro zaměstnance, kteří mají v personální části u e-mailu zaškrtnutý příznak Pro mzdy
► Zrušení karenční doby - změna výpočtu náhrady mezd, snížení sazby pojistného soc.poj. (menu Zaměstnanci / Mzdy / Pracovní poměry / formulář Pracovní poměry - Data)
 • s ohledem na zrušení karenční doby od 1.7.2019 (novela zákoníku práce č. 32/2019 Sb. §192) byla provedena změna výpočtu náhrady mzdy za první tři dny nemoci a zároveň byla snížena sazba pojistného na nemocenské pojištění o 0,2% z 25% na 24,8% (změna hodnoty mzdové složky 3632-I. sazba pro výpočet soc. poj. za organizaci v číselníku Hodnoty MZS složek)
► Rozšíření evidence srážek (menu Zaměstnanci / Mzdy / Pracovní poměry / formulář Pracovní poměry - Data)
 • evidence srážek byla doplněna o nové údaje, jako např. kdo nařízení ke srážkám vydal, číslo jednací nebo lhůty a data insolvencí apod. Podrobný návod, jak srážky nově evidovat, naleznete v dokumentu Evidence srážek.
► Úprava tiskového výstupu Potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti dohod (menu Zaměstnanci / Mzdy / Výsledky výpočtů)
 • výstup byl upraven tak, se tiskl i pro typ prac.poměru DPČ v případě, že je vypočtená srážková daň, tj. mzdová složka 2673 > 0